سروري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

رهپو يان مدل مذاكره با جريانات اصولگرا را طراحي مي کند/ تحرکات اصلاح طلبان فرار رو به جلو است

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: به دنبال طراحي مدل مذاكره با ديگر جريان هاي اصولگرايي در جهت به وحدت رسيدن اصولگراها در انتخابات آتي هستيم.

پرويز سروري قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، `پيرامون فعاليت هاي انتخابات سال آتي گفت: سياست جمعيت رهپويان اين است كه زود هنگام وارد عرصه انتخابات نشود و به التهابات دامن نزند.

سروري با اشاره به جلسات درون سازماني  اين  حزب تصريح كرد: در جلسات جبهه امنيت ، جمعيت رهپويان سعي در ساماندهي و طراحي مدلي  دارد كه ظرفيت هاي نيروهاي اصولگرا را به وحدت برساند و انشقاق و تكثري كه اكنون به آن دچارند را خارج كند .

وي در ادامه افزود: به دنبال تبيين فرآيندي هستيم تا بتوانيم بيشترين زمينه را براي وحدت نيروهاي اصولگرا فراهم كنيم به همين دليل به طرح مصاديق انتخاباتي ورود پيدا نمي كنيم.

قائم مقام جمعيت رهپويان با بيان اينكه ورود زودهنگام به بحث انتخابات را در شرايط موجود سم مهلك مي دانيم، بيان داشت: در جلسات درون سازماني وارد را يزني براي  تعيين گزينه انتخاباتي  ، نشديم بلكه در مرحله طراحي مدل مذاكره با ديگر جريانات اصولگرا هستيم.

سروري در ادامه در واكنش به تحركات اصلاح طلبان براي ورود به عرصه انتخابات عنوان كرد: اظهارات و تحركات اصلاح طلبان به يك فرار رو به جلو شبيه است.

وي با بيان اينكه اصلاح طلبان با تمام قدرت در مرحله انتخابات گذشته وارد عرصه تحريم انتخابات شدند اظهار داشت: نتيجه عملكرد تحريم اصلاح طلبان، حضور گسترده مردم  در انتخابات مجلس نهم، حتي با يك جهش و افزايش نسبت به مجلس هشتم كه اصلاح طلبان حضور داشتند مواجه شد.

وي تصريح كرد: حضور گسترده مردم بدون شركت موثر اصلاح طلبان در انتخابات نشان دهنده آن است كه مقبوليت اصلاح طلبان در جامعه به شدت كاهش يافته و رفتار براندازانه و ساختار شكنانه آنها مورد قبول مردم نبوده است.

سروري تأكيد كرد: اظهارات اصلاح طلبان براي تقويت نيروهاي تحقير شده و سرخورده اصلاحات است و كاربرد ديگري نمي تواند داشته باشد.
انتهاي پيام/ب2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار