حامی مالی برای جواد نکونام؛

فردا پول نقدی به هافبک می رسد تا ثبت کند

هافبک سابق اوساسونا با این تیم تسویه حساب کرد تا پس از حضور در لیگ ایران مبلغ مالی قابل توجهی را ازاستقلال دریافت کند، اما با توجه به درخواست وی برای دریافت پول نقد تابحال پولی به وی نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مسئولان تیم استقلال چکی را در اختیار جواد نکونام قرار دادند، اما این چک نقد نشده است و این موضوع برای اين بازيکن مشکل ساز شده است زیرا وی شرط کرده است که برای حضور در این تیم پول نقد دریافت می کند و چک مدت دار مورد قبول و تائید وی نیست به همین دلیل شرایط پس از بررسی های مالی  پیش می رود و در صورتی که استقلالی ها مشکلات مالی را حل کردند می توانند به حضور قطعی نکونام در تیم امیدوار باشند.

شایان ذکر است: مسئولان تیم استقلال اعلام کردند که در انتظار یک میلیارد پول نقد از حامی مالی استقلال در فصل جدید هستند و قرار است فردا پول نقد در اختیار جواد نکونام قرار بگیرد تا پس از آن این بازیکن بحث مالی را کنار گذاشته و برای حضور در استقلال مانع دیگری بوجود نیاید.

شایان ذکر است: مسئولان تیم اعلام کردند برای جذب این بازیکن با شرایط خاصی روبرو هستند و قصد دارند هرطور شده با وی کنار آمده و نکونام را جذب کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار