مشهد/ معاون وزیر آموزش و پرورش؛

تمام آموزش یاران نهضت سواد آموزی استخدام می شوند/ جذب 17 هزار نیرو در آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش از استخدام تمام آموزش یاران نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسین هژبری پرورش در مراسم پرورش اختتامیه پانزدهمین دوره آموزشی مهارت های تخصصی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی کشور در مشهد با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به  دادن  ردیف استخدام از سوی دولت امسال 17 هزار نفر از آموزشیاران نهضت سواد آموزی جذب آموزش و پرورش می شوند.

وی اجرای طرح تفحص سیره شهدا در مدارس را یکی از آرزوهای خود دانست و اظهار کرد: در این طرح یک عده دانش آموز جمع می شوند و یک شهید را انتخاب میکنند و با کمی مطالعه و پژوهش در خصوص زندگی آن شهید بزرگوار هر هفته یک جلسه را تشکیل می دهند و اینگونه آن شهید شمع محفل آنها می شود.
هژبری با بیان این که غبارروبی مزار شهدا امروز دیگر نیاز نیست خاطر نشان کرد: این ما هستیم که باید قلب هایمان را غبارروبی کنیم.
هژبری یادآور شد: تا نیروهای کادر برای انقلاب و نظام  بسیجی وار تربیت نشوند وضعیت کشور همینگونه خواهد ماند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: ولایت پذیری مهمترین بخش از فرهنگ بسیج است.
وی با اشاره به گفتار مقام معظم رهبری که بسیجی یعنی علی که وجودش وقف اسلام بود خاطر نشان کرد: در جهان کنونی بدون راهنما نمی شود راه علی(ع) را رفت و باید از یک رهبر انقلابی پیروی کرد.
هژبری ولایت فقیه و نیروهای بسیجی را دو بیمه نامه انقلاب معرفی کرد و افزود: بسیجیان مظهر اخلاق مداری و مهرورزی باشند تا خوب تربیت کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص تدریس نیروهای بسیجی در مدارس تصریح کرد: رویکرد آموزش و پرورش در خصوص کم کردن اضافه کاراست و بحث تدریس نیروهای بسیجی حساسیت برانگیز است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص نقد عملکرد صدا و سیما از سوی افراد گاها مذهبی و بسیجی بیان کرد: تا زمانی که هنرمند بسیجی پرورش ندهیم سیستم صدا و سیما همین گونه پیش می رود.
وی با بیان این که برخی از مجریان داخلی به اسلام خیانت میکنند تصریح کرد: سینما مهمترین قدرت جهانی برای هدایت افکار عمومی است و استکبتر جهانی با ناتوی تصویری خود جهان را اداره می کند.
وی ادامه داد: تدریس مستقیم نیروهای بسیجی تنها هدف آموزش و پرورش نیست بلکه تلاش و جهاد علمی بسیجیان برتر از تدریس است.

هژبری در خصوص حذف پیش دانشگاهی در نظام 3-3-6 آموزش و پرورش اظهار کرد: در ابتدا قرار بود که پیش دانشگاهی صف کنکور را بشکند اما در نهایت خود به سدی مقابل کنکور تبدیل شد.
وی بااشاره به عدم حضور دانش آموزان پیش دانشگاهی در کلاس های ، اضافه کرد: پیش دانشگاهی ضد پرورش بود وبه جای آن ششم ابتدایی از بهترین سال های پرورشی است/س

 

برچسب ها: آموزش ، یاران ، جذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.