مروري بر محبوب ترين سريال هاي ماه مبارك رمضان در سالهاي گذشته + عكس

در طول سالهاي گذشته در ايام ماه مبارك رمضان سريال هاي گوناگوني از شبكه هاي مختلف سيما توليد و پخش شده كه با هم مروري بر محبوب ترين مجموعه هاي اين سالها مي كنيم.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران در طول سالهاي گذشته در ايام ماه مبارك رمضان سريال هاي گوناگوني از شبكه هاي مختلف سيما توليد و پخش شده كه با هم مروري بر محبوب ترين مجموعه هاي اين سالها مي كنيم.

"گمگشته"
داستان اين سريال چنين است كه ، چند دزد به قصد اخاذي ، يك فرد متمول وخير را ميربايند . اما هنگام تماس باخانواده فرد ربوده شده متوجه ميشوند كسي كه دزديده اند شخص مورد نظر نبوده است تا اينكه
 تهيه كننده : مهران رسام ـ نويسنده : عليرضا كاظمي پور ، سيد سعيد رحماني ـ كارگردان : رامبد جوان ـ نورپرداز : منوچهر شمسايي ـ تصوير بردار : محمد رضا كاظمي ـ مدير توليد :

بازيگران؛آتيلا پسياني ـ فرامرز صديقي ـ زهره  حديث فولادوند ـ آقاي واظقي ـ محمد رضا حق گو




"فقط به خاطر تو”
مجموعه "فقط به خاطر تو" به کارگردانی اکبر منصورفلاح، تهیه‌کنندگی صدیقه صحت و نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور و علیرضا بذرافشان برای ماه رمضان سال82 در شبكه 3 سيما تهیه شد.
مراسم عروسي زري و محمود به هم مي‌خورد . محمود به خاطر كشيدن چك بي محل به زندان مي افتد. زري تلاش خود را براي آزاد كردن نامزدش آغاز ميكند و در اين راه ناخواسته با تعدادي از زنهاي خود سرپرست آشنا مي‌شود. اتفاقي كه باعث تحول تدريجي زري و تغيير ديدگاه او نسبت به زندگي ، عشق و ازدواج مي شود…
بازيگران:خاطره حاتمي،مجيد حاجي زاده،لاله صبوري ، رامتين خداپناهي، شراره رخام






"او یک فرشته بود”
 سریالی است که در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه دو سیما پخش شد.
کارگردان این سریال علیرضا افخمی  و حسن جوهرچی در نقش بهزاد،بهاره افشار در نقش فرشته (شیطان) ، مرتضی ضرابی در نقش سرابی (شیطان) ، مریم کاویانی در نقش رعنا ، ثریا قاسمی در نقش عزیز، مادر بهزاد بازيگران اين مجموعه را تشكيل مي دادند.
خلاصه داستان: بهزاد طی ماجرایی با زنی تصادف می‌کند و او را به خانه می‌آورد. به تدریج حرکات عجیبی از این زن که فرشته نام دارد، سر می‌زند و از سوی دیگری در قالب مردی به نام سرابی سعی در سردرگم نمودن بهزاد دارد، نهایتاً فرشته موجب می‌شود که بهزاد و همسرش رعنا تا پای طلاق بروند و حتی به بهزاد پیشنهاد ازدواج می‌دهد، اما پس از مدتی بهزاد با توجه به رهنمودهای روحانی محل و سخنان فرزندانش متوجه می‌شود که فرشته، شیطان(ابلیس) است و پسرش را در حالی که فرشته قصد کشتن او را دارد، نجات می‌دهد و سپس به درگاه خدا توبه کرده و از گناهانش اظهار پشیمانی می‌کند.







"متهم گريخت”
کارگردان : رضا عطاران ‌؛ بازيگران : سیروس گرجستانی، مریم امیر جلالی، سعید آقاخانی، علی صادقی ؛ خواننده: امير حسين مدرس ؛‌ شاعر: يغما گلرويی ؛‌ آهنگ ساز: حميد رضا صدری
خلاصه داستان؛هاشم آقا و خانواده اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری در مغازه ای اجاره ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشكان او را از انجام كارهای سنگین منع كرده اند . از طرفی دختر دانشجویش در تهران برای او شغلی پیدا وخانه ای را اجاره می كند . هاشم آقا بناچار كارش را تعطیل كرده  و به تهران مهاجرت می كند . مهاجرت هاشم آقا به همراه مادر و دامادش داستانهایی را بوجود می آورد.








"پنجمین خورشید”
مجموعه "پنجمین خورشید" به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی داود هاشمی برای رمضان سال 88 تهیه شد. در این سریال حمید گودرزی، شبنم قلی‌خانی، مریم کاویانی، انوشیروان ارجمند، مهدی سلوکی، شهرام قائدی، مهوش صبرکن، کامیار محبی، عسگر قدس، حسن نجفی، پندار اکبری، نسیم گرامی‌پور، طوفان مهردادیان، پیروز پیروزیان و ... بازی کردند.

خلاصه داستان:مهدی و همایون دو دوست هستند که در سال 65 در وضعیت بد اقتصادی زندگی می‌کنند. آنها اتفاقی عتیقه‌ای خاص پیدا می‌کنند که قابلیت سفر در زمان را دارد. مهدی همراه عتقیه 23 سال در زمان سفر می‌کند و در سال 1388 در تهران امروز خود را می‌یابد. او که با پدیده‌های جدید و دور از ذهن رو به رو می‌شود دلبسته دختری به نام هما می‌شود و ...







«میوه ممنوعه»
 داستان فردی متدین است به نام حاج یونس (علی نصیریان)، بازرگانی که به اصول دینی اعتقاد دارد و اهل حرام و حلال است اما اتفاقاتی در زندگی‌اش پیش می‌آید که او را درگیر ماجراهایی می‌کند. این مجموعه را شاید بتوان بنا به توصیف کارگردانش حسن فتحی راوی آدم‌های خاکستری دانست.اين سريال از شبكه 2 سيما پخش مي شد.
كارگردان اين اثر حسن فتحي بود و علي نصيريان،گوهر خيرانديش،هانيه توسلي ،هرمز هدايت،طناز طباطبايي ، نيما رئيسي و...در آن به ايفاي نقش پرداخته بودند.







"زیرزمین”

شبکه سوم مجموعه "زیرزمین" را به کارگردانی علیرضا افخمی، تهیه‌کنندگی بهروز مفیدی و نویسندگی علیرضا بذرافشان برای ماه رمضان سال 85 تهیه کرد. در این مجموعه فتحعلی اویسی، ابوالفضل پورعرب، بهاره رهنما، مهتاج نجومی، سروش صحت، رضا توکلی، مرجانه گلچین، مهران رجبی، صدرالدین حجازی و بهمن دان بازی کردند.

خلاصه داستان:این مجموعه روایتگر زندگی سه شریک است که بر اساس یک نقشه قبلی و کاملاً حرفه ای موفق به کلاهبرداری چند میلیاردی می شوند اما در ادامه...









"صاحبدلان"
سريال«صاحبدلان» به کارگرداني محمد حسين لطيفي هم به لحاظ مخاطب و هم به لحاظ صاحب نظران مورد توجه قرار گرفت.
خلاصه داستان:سريال صاحبدلان قصه‌‌اي شهري است و تمام ماجراي آن در تهران و اطراف آن تصويربرداري شده است. داستان هم از جايي آغاز مي شود كه صحاف پير و متديني به اسم «سيدخليل صحاف‌زاده» به دليل كهولت سن، كار صحافي را رها مي‌كند و مشغول خريد و فروش كتاب‌هاي قديمي و خطي مي شود. او با نوه اش «دنيا» كه دانشجوي رشته فيزيك است، اختلافاتي دارد و پسرش «محمود» هم بر سر سهم‌الارثش با پدر و دنيا كشمكش دارد.

حسین محجوب (سید خلیل صحاف‌زاده)، محمد کاسبی (جلیل)، باران کوثری (دینا)، پوریا پورسرخ (شاهین)، برزو ارجمند (رامین)، حمید ابراهیمی (محمود)، سیروس گرجستانی (حشمتیان)، ثریا قاسمی (عهدیه)، اردلان شجاع کاوه (دکتر)، هایده حائری (همسر حشمتیان)، مهران رجبی (محلوجی)، محسن قاضی مرادی (بهادری). این‌ها اسامی بازیگران شخصیت‌های سریال هستند که بازی‌های بسیار خوبی از خودشان ارایه داده‌اند و شخصیت‌ها را باورپذیر ساخته‌اند.





"سریال اغما،”
 سریالی ۳۰ قسمتی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی رضا جودی که از شبکه اول سیما در ماه رمضان ۱۳۸۷ پخش شد. این سریال در نظر سنجی سایت صدا و سیما به عنوان محبوب‌ترین سریال تلوزیونی ماه رمضان ۸۶ شناخته شد .



داستان دکتر طه پژوهان با بازی امین تارخ را دنبال می‌کند که یک پزشک فوق متخصص جراحی مغز و اعصاب است. او به دلیل جراحیهای موفقیت آمیزش بروی رزمندگان در جبهه‌ها به پنجه طلایی مشهور است. او اکنون به دلیل بیماری حاد همسرش مولود (شیرین بینا) بر سر دو راهی قرار دارد از طرفی عرف پزشکی مانع جراحی همسرش توسط اوست ولی مولود اصرار دارد که فقط توسط پژوهان جراحی شود. از سویی تنها فرزند آنها پری (نفیسه روشن) مخالف این عمل جراحی توسط پدر است./م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسین امیدبخش
۰۰:۳۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
من تمام سریالهای خوب ایرانی را اروژنال از شرکت سروش خریدم با قیمت مناسب و کیفیت عالی 09173208029 حسین امیدبخش از شیراز ...سریال زیر زمین متهم گریخت اغما .... هر کدام شان را خواستی زنگ بزنید ریگان به امانت بگیرید در شیراز
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۱۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
هنر تو خون هنرمندان ایرانی است . از همشون خاطره دارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۳۰ تير ۱۳۹۱
همشون عالي بودن ...
آخرین اخبار