به بهانه انتشار كتاب "جاسوسان عليه نبرد آخر الزمان"؛

تلاش بي نتيجه براي ترميم شكست مفتضحانه رژيم صهيونيستي

هدف از انتشار كتاب "جاسوسان عليه نبرد آخر الزمان" دادن نشانه هاي غلط و شبه غلط براي ترميم شكست مفتضحانه رژيم صهيونيستي در ترور دانشمندان هسته اي كشورمان است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران ؛ وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران از چندي پيش ، با اتخاذ رويكردي تهاجمي و با اشراف كامل به تمامي فعاليتهاي سرويس هاي جاسوسي-تروريستي-خرابكاري بيگانه، به خنثي سازي فعاليتهاي ضد امنيتي آنان پرداخته است، كه به موجب اين مهم وزارت اطلاعات توانسته با اشراف كامل، بيشتر عمليات هاي سرويس هاي جاسوسي  موساد، سيا، M16 و سرويسهاي جاسوسي فرانسه، آلمان و حتي كشورهاي همجوار ايران را خنثي كند.

*دستگيري جمال فشي آغاز شكست رژيم صهيونيستي در جنگ نرم

دستگيري جمالي فشي، عامل ترور شهيد مسعود عليمحمدي دانشمند و استاد برجسته كشورمان در آستانه سالروز شهادت اين شهيد، از ديگر موفقيت هاي سربازان گمنام امام زمان (عج) به شمار مي رود. چرا كه نقبي اطلاعاتي به بدنه لرزان رژيم  جعلي حاكم بر سرزمين هاي اشغالي قدس بود.

شهيد مسعود عليمحمدي استاد فيزيك دانشگاه تهران صبح روز 22 دي ماه 88، در حالي كه قصد سوار شدن به خودرواش را داشت با انفجار موتوري كه در نزديكي درب منزلش توسط مزدوران وابسته به رژيم صهيونيستي به درختي بسته شده بود، به شهادت رسيد.

پس از گذشت يک سال از اين واقعه در 20 دي ماه 89 وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران از دستگيري عامل ترور استاد عليمحمدي خبر داد و چند روز بعد، مجيد جمالي فشي كه به عنوان عامل ترور شهيد عليمحمدي شناسايي و دستگير شده بود، به نحوه جذب در سرويس اطلاعاتي اسرائيل (موساد) و چگونگي به شهادت رساندن اين دانشمند ايراني پرداخت.

در اين راستا وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران با صدور اطلاعيه اي در 21 دي 89 تصريح مي كند:" همزمان با اولين سالگرد شهادت دكتر مسعود عليمحمدي استاد دانشگاه و دانشمند برجسته كشورمان سربازان گمنام امام زمان (عج) در پي اقدامات گسترده امنيتي و رصد دقيق اطلاعاتي و با عنايت خاص الهي موفق شدند عوامل اصلي اين جنايت تروريستي را شناسايي و دستگير و يك شبكه متشكل از جاسوسان و تروريست هاي وابسته به رژيم اشغالگر قدس را منهدم كنند.

عمليات همه جانبه شناسايي و دستگيري اين جاسوسان و تروريست ها با تمركز اطلاعاتي و امنيتي بر روي سر نخ عوامل و شبكه هاي وابسته به رژيم صهيونيستي آغاز شد و پس از ماهها مجاهدت هاي خاموش و اقدامات پيچيده و چند لايه آفندي و پدافندي و نفوذ به عمق اطلاعاتي رژيم صهيونيستي منجر به كشف اطلاعات بسيار مهم و حساس از تيم هاي جاسوسي و عملياتي موساد شد كه در پي آن ضربات سهمگيني به ساختارهاي اطلاعاتي و امنيتي رژيم صهيونيستي وارد شد.

اطلاعات به دست آمده بيانگر آن است كه موساد براي تحقق اهداف ضد انساني، ضد اسلامي و ضد ايراني خود از پايگاههايي در برخي از كشورهاي اروپايي و غير اروپايي و همچنين برخي كشورهاي همسايه جمهوري اسلامي ايران برخوردار بوده است كه در هدايت عمليات ترور ناجوانمردانه شهيد دكتر مسعود عليمحمدي از آن پايگاه‌ها استفاده كرده است.

به استحضار مردم شريف مي رساند اطلاعات بسيار مهمي از عمليات نفوذ سرويس جاسوسي موساد و انهدام شبكه هاي جاسوسي آن و طراحي ترور دانشمند برجسته كشورمان به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) رسيده است كه در شرايط مقتضي و به تدريج اعلام خواهد شد."

دستگيري مجيد جمالي فشي عامل ترور شهيد عليمحمدي، به اعتراف رسانه هاي داخلي  و خارجي به عنوان يكي از مهمترين اقدامات سرويس هاي امنيتي ايران و نشان از توانايي بالاي وزارت اطلاعات دارد.

*جنگ تبليغاتي- رواني براي تحت الشعاع قرار دادن اقتدار وزارت اطلاعات

بعد از اعلام خبر دستگيري عامل ترور شهيد مسعود عليمحمدي در دسامبر 2010 (آذر 89)، كتابي در همين سال منتشر شد كه همراه با بازوهاي رسانه اي صهيونيستي و با ايجاد جنگ رواني- تبليغاتي سعي در تحت الشعاع قرار دادن اقتدار دستگاه امنيتي – اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران داشت.

تلاشهاي غرب و رژيم جعلي حاكم بر سرزمين هاي اشغالي براي تحت الشعاع قرار دادن موفقيتهاي اطلاعاتي كشورمان در حالي صورت مي پذيرد كه وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران بارها توان اطلاعاتي خود را در مواردي همچون دستگيري عبدالمالك ريگي- كه پشتيباني هاي اطلاعاتي غرب  را به همراه داشت به نمايش گذاشته بود.

*رويارويي نيروهاي امنيتي اطلاعاتي با سرويس هاي جاسوسي-خرابكاري-تروريستي

ولي اين پايان موفقيت هاي سريالي سربازان گمنام امام زمان (عج)نبود چرا كه وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران با صدور بيانيه اي ديگر در تاريخ 22 فروردين 91 از انهدام يك تيم بزرگ تروريستي رژيم صهيونيستي پرده برداشت.

همين كافي بود تا نفس هاي رژيم جعلي حاكم بر سرزمين هاي اشغالي در مقابل ضربه مهلك سربازان گمنام امام زمان (عج) به شماره افتد.

وزارت اطلاعات در بخشي از اين بيانيه آورده بود: به استحضار ملت شريف ايران مي رساند با الطاف الهي و توجهات حضرت بقيه الله الاعظم (عج) و با جانفشاني و پيگيري هاي شبانه روزي سربازان گمنام امام زمان (عج) يكي از شبكه هاي بزرگ ترور و خرابكاري رژيم اشغالگر قدس و تعدادي از هسته هاي حفاظت شده عملياتي آنها شناسايي شده و گروهي از تروريست هاي جنايت پيشه و مزدوران همكاري كننده با آنها بازداشت شدند.

سلسله عملياتي كه در چند استان مرزي و مرکزي كشور انجام شده و به بازداشت تروريست هاي وابسته به رژيم منفور صهيونيستي منتهي شد به دنبال ماهها اقدامات اطلاعاتي- عملياتي پيچيده و متهورانه صورت گرفت كه خون پاك« مصطفاي ملت ايران» (شهيد مصطفي احمدي روشن) انگيزه اي دو چندان به مجاهدان خاموش و بركت مضاعف به اقدامات و پيگيري هاي آنها در مسير شناسايي شياطين و حتي كشف ستاد منطقه اي صهيونيست ها در يكي از كشورهاي منطقه و عوامل فعال در آن ستاد انجاميد.

تعدادي از هسته هاي عملياتي بازداشت شده در حالي كه آماده انجام عمليات تروريستي بودند مورد ضربه رعد آساي سربازان بي نام و نشان ايران و اسلام قرار گرفته و از ماموريت هاي تروريستي آنها پيشگيري به عمل آمد.

از بازداشت شدگان ، مقادير قابل توجهي بمب هاي سنگين آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح هاي كمري و صدا خفه كن، تجهيزات نظامي ، مخابراتي و ديگر ابزار آلات تروريستي كشف و ضبط گرديده است.

ضرورت رعايت ملاحظات امنيتي و محدود سازي امكان عمليات ايذايي احتمالي از جانب دشمن صهيونيستي ايجاب مي كند كه اطلاعات بيشتر پيرامون تعداد تروريست هاي دستگيري شده ماموريت هاي آنها، وسايل و ابزار مكشوفه ، پايگاه منطقه اي شناسايي شده و حاميان رژيم صهيونيستي در انجام اقدامات جنايتكارانه و رذيلانه تروريستي را به زمان مناسبي در آينده موكول نمايد.

*ضربه اصلي نيروهاي امنيتي اطلاعاتي به رژيم صهيونيستي

اما هنوز ضربه اصلي سربازان گمنام امام زمان (عج) بر پيكره پوشالي رژيم جعلي اشغالگر قدس وارد نشده بود دستگاه امنيتي – اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران با صدور بيانيه اي كه به صورت سريالي منتشر شد، ضربات شكننده و جبران ناپذيري به بدنه لرزان رژيم منحوس صهيونيستي وارد كرد.

صدور بيانيه وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران مبني بر دستگيري عوامل ترور شهداي هسته اي كشورمان ضربه اي گيج كننده را به سرويس هاي جاسوسي- خرابكاري- تروريستي  موساد ، سيا،MI6 ، فرانسه، آلمان و... وارد كرد.

 وزارت اطلاعات در بخشي از اطلاعيه شماره يك خود كه در تاريخ 25 خرداد ماه صادر شد تصريح كرده بود: "سربازان گمنام امام زمان (عج) با توكل به درگاه احديت و با توسل به معصومين (س) به عهدي كه با خداي خويش و با دشمنان شهيد هسته اي كشور بسته اند و به قولي كه به پيشگاه معظم خويش (مدظله العالي) و برملت سرافراز ايران اسلامي داده اند وفادارانه عمل كردند.

تلاش و مجاهدت ها به عمل آوردند خط مقدم دشمن صهيونيستي را در نورديدند و نقبي اطلاعاتي به دژ دژخيمان صهيونيستي حفر كردند و به موفقيت بزرگي نائل آمدند.
سلسله عمليات سنگين و همه جانبه اطلاعاتي كه پس از وقوع اولين ترور هسته اي آغاز شده بود با ترورهاي بعدي هر چه شديدتر گسترده تر و متهورانه تر استمرار يافت تا با حصول اشراف اطلاعاتي بر تعدادي از پايگاه ها و ايستگاههاي اطلاعاتي رژيم جعلي حاكم بر سرزمين هاي اشغالي و تروريست هاي مزدور آنها انجاميد و با تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي و رهگيري سوژه ها و سرنخ ها در داخل و خارج از كشور؛ نهايتا عوامل اصلي ترور شهيدان شهرياري، احمدي روشن، قشقايي شناسايي شده و طي سلسله عمليات برق آسا و مقتدرانه در مناطق مختلف دستگير شده و به بازداشتگاهها منتقل گرديدند."

با اين ضربه كه همچون پتكي بر بدنه سست و لرزان رژيم صهيونيستي بود، شيرازه سرويس هاي جاسوسي دخيل در عمليات هاي ترور دانشمندان هسته اي كشورمان يعني شهيد مسعود عليمحمدي، شهيد مجيد شهرياري، شهيد داريوش رضايي نژاد، شهيد مصطفي احمدي روشن و شهيد رضا قشقايي، بيش از بيش در هم پاشيد.

در حالي كه اين بيانيه فقط يك گزارش اوليه از طرف وزارت اطلاعات به ملت ايران بود، ولي سرويس هاي جاسوسي- تروريستي-خرابكاري، موساد، سيا و M16 را به صرافت و دستپاچگي انداخت.

دستپاچگي ايادي صهيونيستي به حدي بود كه از مزدوران منطقه اي و داخلي كه به طرق مختلفي همچون جاسوسي فضاهاي استخدامي مجازي، بنياد و موسسات تقلبي، جاسوسهاي نيابتي و....اجير شده بودند براي جمع آوري اطلاعات از اين نهاد امنيتي ايران به خط شدند.

*استفاده از بازوهاي رسانه اي براي انكار اقدامات مقتدرانه نيروهاي امنيتي اطلاعاتي
 
رژيم جعلي صهيونيستي حتي از بازوهاي رسانه اي خود- كه با تزريق ساليانه ميليون ها دلار آنها را به استثمار گرفته است- براي محو كردن اقدامات غير قابل انكار سربازان گمنام امام زمان (عج) استفاده كرد.

بدنه لرزان سرويس هاي جاسوسي موساد، سيا، M16 با يك اطلاعيه وزارت اطلاعات چنان لرزيده بود كه با تجميع عوامل مزدور خود چه در داخل و چه در خارج از خاك ايران و گروهها و مراكز پيراموني جمهوري اسلامي سعي در كشف اطلاعاتي جديد از كم و كيف فعاليتهاي سربازان گمنان امام زمان (عج) داشت.

ولي رژيم مجهول و منفور جعلي صهيونيستي غافل از اين مهم بود كه اين مجموعه چنان به عهد و وفاي خود پايبند بوده كه حتي شكاف و درز كوچكي پيدا نخواهد كرد تا آنها به اهداف شوم و پليد خود دست يابند.

رژيم صهيونيستي در همين اثني با كمك چند كشور و يك كنسرسيوم تروريستي و با استفاده از مجموعه اي از اقدامات اعم از كار در فضاي مجازي، استفاده از بد افزار و عناصر آلوده اطلاعاتي سياسي يك پروژه عظيم عليه ايران كليد زدند.

*دستپاچگي رژيم صهيونيستي با اطلاعيه دوم وزارت اطلاعات
 
در هم پيچيدگي و دستپاچگي رژيم صهيونيستي و سرويس هاي جاسوسي به حدي بود كه شايد قدرت تفكر و ارائه راهكار در مواجهه با بيانيه شماره يك وزارت اطلاعات را نداشت به طوري كه گويا رژيم جعلي حاكم بر سرزمين هاي اشغالي چندان اين اطلاعيه را درك نكرده بود تا اينكه بعد از صدور اطلاعيه شماره 2 وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران، اردوگاه پوشالي رژيم صهيونيستي بدتر از قبل به هم ريخت.

بعد از اين بيانيه بود كه سران رژيم صهيونيستي و هم پيمانان غربي شان بدترين تصميمي كه مي شد گرفت را گرفتند.

مگر وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران در بيانيه شماره 2 به چه چيزي اشاره كرده بود كه رژيم صهيونيستي توان هيچ عكس العملي را نداشت و به عبارتي با بيانيه دوم وزارت اطلاعات در كمال ناباوري كيش و مات شدند؟

وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران در بخشي از اين اطلاعيه به چند محور کليدي به شرح ذيل اشاره کرده بود:

"الف) روند فشرده جمع آوري اطلاعات در داخل و خارج از کشور با شدت هرچه بيشتر استمرار يافته است

ب) تخليه اطلاعاتي متهمين بازداشت شده و نيز انجام انواع تحقيقات پيرامون اعترافات متهمين و يافته هاي جديد اطلاعاتي در داخل و خارج از کشور با جديت ادامه داشته است

ج) تخليه اطلاعاتي متهمين بازداشت شده و نيز انجام انواع تحقيقات پيرامون اعترافات متهمين و يافته هاي جديد اطلاعاتي در داخل و خارج از کشور با جديت ادامه دارد

د) مبتني بر آخرين يافته هاي اطلاعاتي تعدادي ديگر از عناصر هسته هاي تروريستي مورد بحث اعم از عوامل عملياتي و پشتيباني، شناسايي و بازداشت شده اند

ه) برخي از کشورها که خاک، تسهيلات يا اسناد هويت اتباع آنها مورد استفاده تيم هاي تروريستي وابسته به موساد قرار گرفته بود، اطلاعاتي در اختيار رابطين اين وزارتخانه قرار داده اند."

صدور اين بيانيه که سطر به سطر آن پيامي شکننده و درد آور به رژيم صهيونيستي و همدستان و مزدوران آنها داشت کافي بود تا فرماندهان ستادي ترورها، از سران رژيم اشغالگر قدس تا سران کاخ سفيد، و از طراحان عمليات، متوليان آموزش تروريست تا ماموران ارتباط فني و عناصر نقل و انتقال، هراسان شده و به فکر مقابله با ضربه سنگين و مهلک وارد بر پيکره سست و لرزان سرويس هاي جاسوسي موساد، سيا و MI6 برآيند.

اطلاعيه شماره 2 دستپاچگي و  سردرگمي رژيم صهيونيستي را بيش از پيش محرز کرد اما اين پايان داستان نبود و قطعا هم نخواهد بود.

*رژيم صهيونيستي در اقدامات تروريستي نقش يک نقاب را داشت

در همين حال حجت الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات جمهوري اسلامي ايران در مصاحبه اي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران پرده سومي از عمليات غرور آفرين سربازان گمنام امام زمان (عج) را به نمايش گذاشت.
وزير اطلاعات در اين گفتگو از انهدام دو گروهک تروريستي و دستگيري حدود 20 نفر از عوامل ترور شهداي هسته اي کشورمان خبر داد.
"مصلحي در اين گفتگو تصريح کرد، اسرائيلي ها در اقدامات تروريستي گذشته مطلقا تنها نبوده اند و فقط نقش يک نقاب را ايفا کرده اند و آنها از اطلاعات، امکانات و آموزش ارتباطات در سرويس CIA، MI6 در چند عمليات گذشته بهره برده اند."

وزير اطلاعات جمهوري اسلامي ايران با رعايت برخي محذورات، اطلاعات ديگري را نيز به باشگاه خبرنگاران اعلام کرد.

*اجراي بدترين تصميم سرويس هاي جاسوسي

در همين حال بود که سرويس هاي جاسوسي- تروريستي- خرابکاري، بدترين تصميمي که در چاپخانه "لووان" آمريکا گرفته بودند را با شانتاژهاي خبري گسترده اجرايي کردند.

بدترين تصميم رژيم صهيونيستي و همدستانش، بزرگ نمايي کتاب "جاسوسان عليه نبرد آخر الزمان" بود که دو سال پيش – يعني 2010- چاپ و منتشر شده بود ولي با صدور اطلاعيه هاي وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران در خصوص دستگيري عوامل ترور شهيدان هسته اي مجيد شهرياري، مصطفي احمدي روشن و رضا قشقايي، شانتاژ خبري شد تا شايد ترميمي براي شکست مفتضحانه سرويس هاي جاسوسي موساد، سيا و MI6 باشد.

هدف از بزرگ نمايي اين کتاب که به نويسندگي 2 تن از روزنامه نگاران آمريکايي و اسرائيلي به نام "دن راويو" و "يوسي ملمان" نوشته شده، صرفا القاي اين مطلب است که:‌ عوامل سرويس جاسوسي اسرائيل شهداي هسته اي ايران را ترور کردند نه مزدوران داخلي!

هر چند در کتاب "جاسوسان عليه نبرد آخرالزمان" به ضربات سنگين و شکننده جمهوري اسلامي ايران بر پيکره موساد، اقرار شده است ولي در بطن اين کتاب سعي شده است به نحوي سرويس هاي جاسوسي- خرابکاري- تروريستي، موساد، MI6 و سيا و عوامل داخلي وابسته به آنها بيش از اندازه بزرگ نمايي شوند.

*برادري ملمان و راويو با سرويس هاي جاسوسي

البته انتظاري غير از اين هم از نويسندگان اين کتاب نمي رود، چرا که "يوسي ملمان"، تحليلگر ارشد سايت صهيونيستي "ها آرتص" به عنوان يکي از نويسندگان اين کتاب به محافل اطلاعاتي رژيم صهيونيستي بيش از پيش نزديک بوده و به عبارتي با بدنه اطلاعاتي اين رژيم عجين شده است و همچنين "دن راويو" ديگر نويسنده اين کتاب نيز به عنوان خبرنگار و مجري برنامه راديوي سي بي سي نيوز که يکي از سيستم هاي خبري آمريکا به شمار مي رود، از ارتباط تنگاتنگي با سرويس هاي اطلاعاتي سيا و FBI داشته و به عبارتي برادري او براي اينگونه سيستم ها محرز شده است.

*ملمان و راويو هيچ بار حقوقي را متوجه رژيم صهيونيستي نکردند

با اين اوصاف اين دو نفر يعني "يوسي ملمان" و "دن راويو"  که با سرويس هاي اطلاعاتي موساد و سيا در ارتباط بوده و به عنوان ژورناليست فعاليت مي کنند به گونه اي در اين کتاب قدرت آمريکا و شريک صهيونيستش در پرونده و جنايات ترور دانشمندان هسته اي کشورمان را بازتاب داده اند که هيچگونه بار حقوقي مشمول اربابان صهيونيستي‌شان نشود.

در اين کتاب که سفارشي بودن آن از جانب رژيم صهيونيستي به خوبي مشهود است هرگز به ترور شهداي هسته اي کشورمان که در طول عمر پر برکت خودشان خدمات ارزنده اي به کشورمان کرده اند، اشاره نشده است، شهدايي که توسط مثلث شوم تروريستي- جاسوسي- خرابکاري آمريکا، انگليس و موساد به شهادت رسيدند.
البته اين ترورهاي کور با حمايت چند کشور و يک کنسرسيوم تروريستي و با همکاري مزدوران منطقه اي- داخلي که به طرق مختلفي استخدام شده اند، صورت گرفته است.

کتاب "جاسوسان عليه نبرد آخرالزمان" صرفا با هدف بزرگ نمايي هرچه بيشتر و انعکاس نظرات و آرزوهاي نويسندگان نوشته شده و ميزان دروغ اين کتاب بيش از واقعيت هاي آن است به طوري که حقيقت را مطابق مانيفست و خواست خودشان جلوه مي دهد نه براساس حق و حقيقت! و قطعا اگر براساس حق و حقيقت نوشته مي شد هيچگونه حمايتي از طرف سران رژيم جعلي اشغالگر قدس، آمريکا، انگليس و ... نداشت.

پيروزي جمهوري اسلامي ايران در پروژه اي رقم خورد که رژيم صهيونيستي از تمام توان خود و با استفاده از تمام توان و ترفند وارد آن شده بود.

بدافزارها، ترور، شبکه هاي جاسوسي منطقه اي- داخلي، جاسوسان استخدامي فضاهاي مجازي، بنيادها و موسسات تقلبي، جاسوسي هاي نيابتي و حجم عظيمي از اقدامات دشمني ايستاده و يک شبکه- کنسرسيوم تروريستي- خرابکاري- جاسوسي و ... از مصداق هاي بارز اين ترفند و اقدامات به شمار مي رود.

*مصاحبه بي بي سي با دن راويو، پازل عمليات رژيم صهيونيستي را تکميل کرد

شبکه خبر پراکني دولتي انگليس (بي بي سي) بلافاصله بعد از انتشار کتاب "جاسوسان عليه نبرد آخر الزمان" شروع به شانتاژ خبري اين کتاب نموده و حتي به رسم خوش خدمتي به اربابان صهيونيستي اش با يکي از نويسندان يعني "دن راويو" مصاحبه اي به ظاهر چالشي نيز انجام مي دهد.

البته دور از انتظار هم نبود که بي بي سي نمي تواند با اين نويسنده مصاحبه کند چرا که همه اين عوامل قسمت هايي از پازل عمليات رژيم صهيونيستي بوده و به صورت يک شبکه همپوشاني عمل مي کنند.

بي بي سي فارسي با انتخاب بخش هاي گزينشي از کتاب فوق الذکر سعي داشت تا قدرت پوشالي و شکننده سرويس هاي جاسوسي غربي را انعکاس و وانمود کند که اين سرويس هاي جاسوسي غربي بودند که در جنگ اطلاعاتي موفق و پيروز شدند.

در بخشي از اين کتاب که مورد تاکيد خبرنگار بي بي سي هم بود، ادعا شده است "...با وجود اينکه ايران و اسرائيل رابطه سياسي با هم ندارند و اسرائيلي ها نمي توانند وارد خاک ايران شوند عاملان يگان ويژه ترور سرويس جاسوسي موساد مشکلي براي ورود به خاک ايران ندارد و 2 همسايه ايران يعني جمهوري آذربايجان و ترکمنستان مرزهاي بسيار خوبي براي عبور دادن ماموران و وارد کردن آنها به خاک ايران دارند و همچنين با وجود همکاري نزديک کردها با اسرائيل عوامل موساد به راحتي در منطقه خود مختار کردستان عراق عبور و مرور کرده و بسياري از عمليات ها را از اين مکان هدايت مي کنند..."

شايد بزرگترين دروغ کتاب "جاسوسان عليه نبرد آخر الزمان" در همين قسمت نهفته باشد که مدعي مي شود عاملان يگان ويژه ترور سرويس جاسوسي موساد يعني کيدون که به جوخه هاي ترور اطلاق مي شود مشکلي براي ورود به خاک ايران ندارد.

کيدون در زبان عبري به معني شمشير دو لبه تيز بوده و به جوخه هاي ترور رژيم صهيونيستي اطلاق مي شود.

شايد "کيدون" ها در داخل شبکه جاسوسي رژيم اشغالگر قدس به عنوان ماهرترين افراد شناخته شوند و مزدوران منطقه اي و داخلي و عاملان ترور توسط اين گروهک آموزش ببينند ولي قطعا کيدون در حدي نخواهد بود که جرات ورود به خاک ايران را داشته باشد چرا که اتخاذ چنين تصميمي به منزله کندن گور خودشان خواهد بود.

در بخشي از مصاحبه بي بي سي فارسي با راويو به همين مطلب اشاره شده است که مجري بي بي سي فارسي با طرح سوالي در خصوص ورود عوامل صهيونيست به خاک ايران سعي داشت تا مرزهاي کشور را نا امن و دچار حفره امنيتي نشان دهد اما تا کنون دستگيري مزدوران داخلي حکايت از مورد ديگري داشته است.

در زمان دستگيري و اعتراف معدوم جمالي فشي مشخص شد که او يک مزدور داخلي بوده و فقط دوره هايي را در سرزمين هاي اشغالي و اقليم هاي مجاور ايران ديده و يک شهروند صهيونيست نبوده است.

چرا که نه موساد، نه يگان ويژه ترور موساد و نه هر شبکه جاسوسي ديگر اعم از سيا، MI6 و ... در جايگاهي نيستند که بخواهند بدور از چشمان تيز بين سربازان گمنام امام زمان (عج) وارد خاک جمهوري اسلامي ايران شده و دست به عمليات تروريستي و خرابکاري بزنند.

نويسندگان مزدور کتاب "جاسوسان عليه نبرد آخرالزمان" به طرز ماهرانه اي با همکاري بي بي سي فارسي سعي کرده اند تا وانمود کنند که موساد از عوامل اصلي خودش يعني کيدون براي اجراي نقشه هاي تروريستي در ايران استفاده کرده است چرا که مدعي مي شود "... از اينکه جاسوسان اسرائيل چگونه به خاک ايران وارد مي شده اند اطلاع دقيقي در دست نيست، سازمان اطلاعاتي اسرائيل از زماني که اين رژيم در سال 1948 به وجود آمده هيچگاه هيچ اطلاعاتي درباره فعاليت هايش در منطقه خاورميانه فاش نکرده است..."

در اين ميان چند نکته اساسي وجود دارد: نخست آنکه نويسنده مدعي شده است سازمان اطلاعاتي اسرائيل هيچگاه اطلاعاتي درباره فعاليت هايش در منطقه خاورميانه فاش نکرده است، پس اگر بنا را بر صحت اين مهم بگيريم نويسنده آن با استناد به کدام اطلاعاتي مدعي شده است که عاملان يگان ويژه براي ورود به خاک ايران هيچ مشکلي ندارند؟

* تهديد ساختار جعلي رژيم صهيونيستي توسط نيروهاي اطلاعاتي امنيتي

بايد رسانه هاي حامي حقوق بشر اين مطلب را با تيتر بزرگ در رسانه ها و خبرگزاري هاي خود انعکاس بدهند که وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در موقعيتي قرار گرفته است که ساختار جعلي و سست رژيم صهيونيستي را تهديد کرده و مخمصه اي براي آنها به وجود آورده است و سرويس هاي جاسوسي تروريستي در انگليس، فرانسه، آلمان،‌ آمريکا، جمهوري آذربايجان و حتي نيروهاي منطقه اي آنها در اقليم شمال  عراق و خاک ترکيه را در شوک انکار ناپذيري فرو برده است.

هر چند رژيم صهيونيستي با ابزارهايي همچون، نويسنده وابسته، شبکه خبري خود فروخته، عوامل مزدور منطقه اي و داخلي، کنسرسيوم تروريستي، بد افزار و  عناصر آلوده اطلاعاتي- سياسي- و مجموعه اي از اقدامات اعم از کار در فضاي مجازي، بنياد و موسسات تقلبي، جاسوس نيابتي و ... درصدد دادن نشانه هاي غلط و شبه غلط و رد گم کردن براي شکست جبران ناپذير خود تسلط سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

اما عمليات تروريستي شبکه جاسوسي- تروريستي موساد، سيا و MI6 که همراه با جنگ رواني سنگين توسط ابزارهاي رسانه اي وابسته و بزرگنمايي و شانتاژ خبري همراه بود راه به جايي نبرده و نخواهد برد، همانطور که پيشتر شاهد بوديم عمليات هاي خرابکارانه توسط مزدوران وابسته به ايادي صهيونيستي انجام شده اما راه به جايي نبرده است به طوري که ارسال بد افزار استاکس نت و شعله به مدار تاسيسات هسته اي کشورمان، حملات پي در پي سايبري به موسسات و نهادهاي حياتي و .. از جمله آنها بود که همگي به همت اقتدار ايراني و عزت ملي دفع گرديده و قطعا با تکيه بر قدرت الهي بيش از پيش پيشرفت خواهيم کرد.

* عمليات شهداي هسته اي تحت الشعاع ترفندها قرار نمي گيرد

بايد نام عمليات سرويس هاي جاسوسي- تروريستي موساد، سيا و MI6 که در آن شهداي هسته اي کشورمان- به تعبير مقام معظم رهبري- با شهادت خودشان براي جامعه علمي کشور آبرو خريده اند را عمليات "شهداي هسته اي"  گذاشت چرا که پژواک مصاحبه هاي خانواده شهدا در محکوم کردن اقدامات اين چنيني و ادامه راه آنان در اين عمليات طنين انداز شد.

و بايد مدعي شد ترفند، حيله، تبليغات رواني- رسانه اي و بزرگ جلوه دادن قدرت پوشالي رژيم صهيونيستي و شبکه هاي جاسوسي- تروريستي- خرابکاري موساد، سيا و MI6 نخواهد توانست مقاومت امت اسلامي ايران و فعاليت هاي سربازان گمنام امام زمان (عج) و راه شهداي هسته اي کشورمان را تحت الشعاع قرار دهد.

و اما....

و اما رژيم جعلي اشغالگر سرزمين هاي اشغالي قدس و هم پيمانان کوچک و بزرگش، در آينده اي نزديک شاهد مهلک ترين ضربه از طرف سربازان گمنام امام زمان (عج) خواهند بود با استناد به وعده وزير اطلاعات جمهوري اسلامي ايران در صورت برداشته شدن محذورات و محدوديت هاي اطلاعاتي- امنيتي، در آينده اي نزديک، رژيم صهيونيستي شاهد ضرباتي در قاب تصوير خواهند بود که تا به حال از طريق بيانيه ديده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار