مسئولان ذوب آهن نپذيرفتند!

مربي استقلال بايد مالياتش را شخصا پرداخت كند

مربي تيم استقلال با مشكل مالياتي روبرو شده است و به همين منظور به اصفهان سفر كرد تا بتواند اين مشكل را حل كند اما ذوب آهن اصفهان، باشگاه سابق وي شرايط خاصي را براي وي در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، مسئولان اين باشگاه به دليل شرايط مالي نامناسبي كه با آن روبرو هستند اعلام كردند كه مشكل مالياتي صالح، مربي تيم استقلال بايد توسط وي بررسي و به سرانجام برسد زيرا اوضاع مالي اين باشگاه ايده آل نيست و اعضاي اين تيم نمي توانند وي را همراهي كنند.

مبلغ ماليات اين مربي بالاي 10 ميليون است و به اين دليل وي اعلام كرده است كه مسئولان تيم ذوب بايد در اين امر وي را ياري كنند.

شايان ذكر است، مربي تيم استقلال بدون رسيدن به نتيجه مورد نظر به تهران بازگشت و قرار شده شرايط را به صورت جدي مورد بررسي قرار دهد و پس از آن تصميم گيري كند.

مربي تيم استقلال در حالي با شرايط نامناسب روبرو شده است كه مسئولان تيم استقلال نيز در اين مورد كمكي به وي نكردند و اعلام داشتند كه براي پرداخت پول به زمان نياز دارند به همين دليل مربي و دستيار امير قلعه نوعي تابحال به پول نرسيده و اين موضوع به مشكلات وي افزوده است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار