در آستانه بازی مقابل فجر؛

ژوزه نمی‌تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند

مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حق نشستن روی نیمکت این تیم مقابل فجر سپاسی شیراز را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در حالیکه فردا دومین هفته لیگ برتر برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر میزبان فجرسپاسی شیراز است مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی سرخپوشان به دلیل عدم ثبت قرار داد در هیات فوتبال استان تهران حق نشستن روی نیمکت پرسپولیس را ندارد.
این در حالیست که در هفته اول ژوزه با مجوز موقت سازمان لیگ از روی نیمکت هدایت سرخپوشان را عهده دار بود اما این مجوز برای بازی دوم تمدید نمی‌شود و تنها راه حل این مشکل ثبت قرارداد ژوزه با پرسپولیس در دفتر هیات فوتبال تهران تا پیش از بازی فرداست.

شایان ذکر است حبیب اله شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: صدور مجوزهای موقت تنها برای یک بازی و در اختیار سازمان لیگ است و مربوط به هیات فوتبال نمی‌شود ما تنها وظیفه ثبت قراردادها را داریم و کادر فنی تیم‌ها می‌توانند در هربازی برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال مراجع کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که دلیل عدم ثبت قرارداد ژوزه با پرسپولیس تا این لحظه اختلافاتی که بین طرفین بوده است که یکی از آنها اختلاف مالی بوده که گویا حل شده است. /با

برچسب ها: فجر ، پرسپولیس ، ژوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار