اعتراض چند بازیکن استقلال به مسئولان تیم

چطور باشگاه برای جواد نکونام پول دارد؟

بازیکنان تیم استقلال از برخی تصمیمات و عملکرد مسئولان در باشگاه ناراضی هستند و اعضای تیم استقلال که با مشکل مالی رو به رو هستند به پرداخت پول به نکونام معترض شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بازیکنان تیم استقلال خصوصا نفراتی که از ابتدای فصل نقل و انتقالات به تیم اضافه شدند در خصوص شرایط مالی و دریافت پول با وضعیت مناسبی روبه رو نیستند وحتی یک ریال هم از مسئولان پول دریافت نکردند.

از طرفی چک چند بازیکن نیز برگشت خورده است تا آنها در خصوص پرداخت بدهی های خود با مشکلات بسیار عمده ای روبه رو شوند. از طرفی چند بازیکن استقلال اعلام کردند شرایط مالی دراین باشگاه برای همه بازیکنان و اعضای این تیم برابر نیست زیرا مسئولان تیم استقلال در خصوص برخی افراد درتیم با شرایط خاصی برخورد می کنند.

حضور نکونام دراستقلال و دریافت پول نقد و شروط مالی وی برای مسئولان تیم استقلال، اعتراض چند بازیکن این تیم را در پی داشته است.

گفتنی است: چند بازیکن جدید و عده ای از قدیمی ها به مسئولان و مدیریت باشگاه پیغام دادند که در صورت اتمام بررسی شرایط نکونام به وضعیت دیگر بازیکنان این تیم نیز رسیدگی کنند زیرا تمام بازیکنان استقلال از شرایط یکسانی برخوردار هستند وباشگاه نباید میان اعضای تیمش تفاوت قائل شود.

بازیکنان مدعی شدند که مسئولان در باشگاه استقلال برای نکونام پول در اختیار داشتند امابرای دیگر نفرات تیم هیچ مبلغی در اختیار اعضای این تیم نبوده و نیست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار