اعتراض مجتبي جباري به كاپيتاني جواد نكونام؛

هافبك استقلال به همبازيانش گله كرد

جواد نكونام قرار است كاپيتان آبي‌ها در مسابقات ليگ باشد تا حرمت يك بازيكن ملي در تيم باشگاهي حفظ شود، اما اين اتفاق مشكلاتي را در استقلال ايجاد كرده كه جباري نيز جز مخالفان اين بازيكن است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مجتبي جباري، در ابتداي حضورش در تيم استقلال باشرايط متفاوتي رو به رو شد كه اوضاع وي را نسبت به فصل گذشته در اين تيم متفاوت كرد.

هافبك آبي‌ها كه انتظار داشت در غياب فرهاد مجيدي مانند فصل گذشته كاپيتاني را از آن خود كند و با اين شرايط در استقلال  فصل آينده به فوتبال خود ادامه دهد با شرايط خوبي رو به رو نشده است.

وي علاوه بر كاپيتاني رحمتي پس از خود در حال حاضر جواد نكونام را مدعي اول مي‌داند و امير قلعه‌نوعي وي را كاپيتان اول تيم خود مي‌داند.

گفتني است: اين بازيكن پس از كسب اطمينان از كاپيتاني جواد نكونام به اين اتفاق معترض شده است و در محفل بازيكنان تيم به اين موضوع اشاره كرده است.
 
جباري معتقد است كه كاپيتان بايد از آن بازيكني باشد كه چندين سال در تيم فعاليت داشته و با اين تيم به مقامهايي رسيده است كه حضورش در تيم بزرگي مانند استقلال به چشم آمده و مثمر ثمر باشد.
 
شايان ذكر است: جباري كه پيش از اين صحبتي در خصوص كاپيتاني رحمتي عنوان نكرده بود بصورت پنهاني در خصوص اين موضوع صحبت‌هايي را مطرح كرده است كه موضوع به كاپيتاني بازيكن تازه وارد ربط دارد و به بازيكنان قديمي‌تر مربوط نمي‌شود./مح
برچسب ها: هافبک ، استقلال ، قرار ، نکونام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار