سروري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

توطئه اصلاح‌طلبان براي تخريب چهره‌هاي اصولگرا

قائم‌مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با اعلام اينکه اصلاح‌طلبان با نفوذ به تشكيلات اصولگرايان درصدد تخريب چهره‌هاي اصولگرا هستند، افزود: تضعيف اصولگرايان براي اصلاح‌طلبان يک پيروزي محسوب شده و راه را براي به قدرت رسيدن آنها هموار مي‌کند.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات ضد و نقيض برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب مدعي پيرو خط و انديشه‌  امام(ره) اظهار داشت: حافظه تاريخي جامعه ايران بسيار هوشمند و  قوي  است  و  به خوبي اقدامات فجيع و جنايت‌کارانه جريان‌هاي انحرافي و سران فتنه 88 را به ياد دارد که هيچ يک از اقدامات و عملکردهاي آنها برگرفته از خط فکر و راه امام(ره) و ولايت فقيه نبود.

وي افزود: حافظه تاريخي ملت ايران هم عملکرد اصلاح‌طلبان و هم راه امام(ره)  را به خوبي به ياد دارد به همين دليل پس از فتنه 88 به سران فتنه و اصلاح‌طلب لبيک نگفته و همسو با آرمان‌هاي امام(ره)، انقلاب و نظام حمايت قاطعانه خود را از ولايت فقيه اعلام کردند.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان به خوبي واقفند که ستون فقرات حرکت امام(ره)مبارزه با نظام سلطه بود، تصريح کرد: اصلاح‌طلبان به خوبي به خط امام(ره) و اهداف نظام واقفند اما در يک همگرايي کاملا آشکار با غرب، منافقان و سلطنت‌طلبان نه تنها به رهنمودهاي امام(ره) و ولايت فقيه توجه نکردند بلکه با اهداف براندازي نظام با اتاق فکر اپوزيسيون خارج‌نشين و مستکبران، هم‌پيمان شدند.

اصلاح‌طلبان مفهوم واقعي دشمن را نمي‌دانند

سروري در ادامه اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در همگرايي با سران فتنه و جنبش سبز، وديعه‌اي را که امام(ره) با خون هزاران شهيد به تاريخ هديه کرده بودند  ناديده گرفته و در جهت از بين بردن و تخريب انقلاب و براندازي نظام حرکت کردند و در شعارهاي خود بارها عنوان داشتند که نظام جمهوري اسلامي ايران نظامي ناکارآمد است.

وي افزود: اصلاح‌طلبان اساسا حکومت ديني را فاقد کارايي مي‌دانند و معتقدند كه نظام جمهوري اسلامي ايران داراي شبهه  و به دور از قانونمندي است.

قائم‌مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان در فتنه 88 به همراه جريان انحرافي براي مخدوش کردن چهره اسلام و نظام وارد کارزار شدند اظهار داشت: تمام تلاش دولت اصلاحات، آسيب زدن به بدنه جامعه اسلامي و ولايت فقيه بود لذا آنها امروز نبايد ادعاي حمايت از نظام و امام(ره) را داشته باشند  چرا که استراتژي آنها همسو با استکبار جهاني است و در واقع اصلاح‌طلبان مفهوم واقعي دشمن را نمي‌دانند.

وي تصريح كرد: اصلاح طلبان در حوادث سال 88 نشان دادند که از پشتيباني ملي‌گراها و نهضت‌هاي آزادي و اتاق فکر اپوزيسيون خارج‌نشين برخوردارند و تعريف آزادي از ديدگاه آنها همان تعريفي بود که آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها براي جوامع بشري به ويژه اسلام عنوان کردند.

خيانت‌هاي اصلاح‌طلبان مثنوي هفتاد من است

سروري در ادامه  اذعان داشت: خيانت‌هاي اصلاح‌طلبان در طي 8 سال حکومت و حوادث پس از آن عليه نظام بسيار زياد است که در يک مثنوي هفتاد من هم نمي‌گنجد و يكي از مهمترين اين خيانتها فتنه 88 بود.

وي افزود: خيانت‌ها و جنايت‌هاي اصلاح‌طلبان با سران فتنه به خوبي در حافظه تاريخي ملت ايران حک شده است و اصلاح‌طلبان براي تنوير افکار عمومي راه زيادي را بايد طي کنند.

آرزوي اصلاح‌طلبان براي تحريم کردن انتخابات مجلس نهم ناکام ماند

سروري با اشاره به لفاظي‌هاي اصلاح‌طلبان در تحريم کردن انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي اذعان داشت: حضور گسترده مردم پاي صندوق‌هاي رأي، نشان از حمايت آنها از نظام را داشت، اصلاح‌طلباني که ماه‌ها براي تحريم انتخابات و تفرقه بين اصولگرايان برنامه‌ريزي کرده بودند اينبار هم در اجراي نقشه خود ناکام ماندند.

توطئه اصلاح‌طلبان براي تخريب چهره‌هاي اصولگرا

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بيان اينکه اهداف اصلاح‌طلبان، فراتر از انتخابات رياست جمهوري آينده است، خاطرنشان كرد: آنها با نفوذ به تشكيلات اصولگرايان درصدد تخريب چهره‌هاي اصولگرا هستند و تضعيف اصولگرايان براي اصلاح‌طلبان يک پيروزي محسوب شده و راه را براي به قدرت رسيدن آنها هموار مي‌کند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار