كريم انصاري فر:

فتح‌ الله‌زاده واقعيت‌ها را نمي‌گويد/براي جذب من يک ميليارد و 300 ميليون پيشنهاد داده بود!

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: در مورد پيوستن من به پرسپوليس قسم مي‌خورم كه فتح‌ الله‌زاده واقعيت‌ها را نمي‌گويد.

كريم انصاري فر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: من به دليل اينکه سه شنبه با تيم مقاومت بازي داشتيم برنامه 90 را نديدم در اين برنامه علي فتح‌ الله‌زاده صحبت‌هايي را درمورد من عنوان کرده که بعضي از حرف‌هاي فتح‌ الله‌زاده را از دوستان شنيدم كه متاسفانه وي حرف‌هايي را در مورد من به زبان آورده بود قسم به اين ماه عزيز كه اصلا اين حرف‌ها صحت ندارد.

وي ادامه داد: فتح الله‌زاده حرف از پيشنهاد يك ميليارد و 300 ميليوني را با برادرم داشته است در صورتي كه مدير عامل استقلال خلاف واقعيت را در برنامه 90 بيان كرده است.

انصاري فرد خاطرنشان كرد: طبيعي است كه فتح الله‌زاده در دو فصل متوالي نتوانسته مرا جذب كند حرف‌هاي اين چنيني را به زبان آورده است. پس از ديدن فيلم صحبت‌هاي وي و تمام حرف‌هايي كه در برنامه 90 در مورد من زده است پاسخ قاطع و مهمي را درباره اظهارات فتح الله‌زاده خواهم داشت.

وي در مورد شكست تيم فوتبال پرسپوليس در مقابل مقاومت سپاسي شيراز گفت: شكست در مقابل مقاومت سپاسي شيراز يك باخت كاملا اتفاقي بود ما به تيم فوتبال مقاومت سپاسي شيراز نباختيم بلكه به خودمان باختيم اگر اسير اتفاقات غير منتظره در جريان بازي نمي‌شديم اين تيم نمي‌توانست ما را شكست دهد.

انصاري فرد اضافه كرد: با اين حال بايد در اين هفته‌هاي نخست از اين شكست درس بگيرم و در آينده نيز اين باخت را جبران كنيم و اين پيروزي را به مقاومت تبريك مي‌گويم چون توانستند در يك بازي بيرون از خانه 3 امتياز بازي را بدست بياورند.

وي ادامه داد: هنوز دو هفته از مسابقات ليگ برتر گذشته است و 32 هفته به پايان ليگ دوازدهم باقي مانده است و از حالا نمي‌توان در مورد قهرمان شدن يا نشدن پرسپوليس صحبت كنيم در اواخر ليگ، رده بندي تيم‌ها مشخص مي‌شود.

انصاري فرد خاطر نشان كرد: نبايد اجازه دهيم كه اين باخت‌ها به صورت پشت سر هم ادامه پيدا كند و با يك پيروزي خوب و پرگل با بدست آوردن روحيه و انگيزه بالا كوران مسابقات ليگ را با برد ادامه دهيم.

وي در پايان گفت: ژوزه مانوئل به تازگي به تيم فوتبال پرسپوليس پيوسته است و بايد با تدابير و تاكتيك‌هاي مناسب در هفته‌هاي آينده بازيكنان با يكديگر هماهنگ شوند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
چه پسر خوبی بجای یک میلیاردو سیصد میلیون از استقلال سیصد میلیون یا حتی کمتر از پرسپولیس گرفت و قرارداد بست عجبا!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
خدا میدونه پرسپولیس از بیت المال چقدر به ت داده گل پسر!!!
یه کارمند یک معلم یک کارگر به ازای حداقل 10ساعت کار در روز ماهی 700 تومن بگیره ولی شما به ازای 90 دقیقه در هفته ماهی 100 میلیون
تازه کارمند باسواده ولی ماکه از فوتبالیستا سوادی ندیدیم
تازه اون برای کشور مفیده
ولی ما که از فوتبال فایده ای ندیدیم
تازه اون ادب داره احترام میدونه
ولی ما که از فوتبال جز زدو خرد چیزی ندیدیم
تازه اون راضیه به دستمزدش و روز بروز فعالیتش بهتر میشه و خودشو وقف اسلامو کشور کرده
ولی ما که از فوتبال جز حرس به پول و ضرر به کشور ومچ بندای سبز چیزی ندیدیم
پس آقای انصاری فر اگه مسلمان هستی با یک حساب سرانگشتی میفهمی که پولی که میگیری حرامه و خیلی خیلی خیلی بیشتر از حقته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
حیف دو قروشش !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
سردار ابی راستش را بگو؟؟؟؟سردار قرمز شماهم راستش بگوئید ؟؟؟؟؟این پولها از کجا میایند ؟؟؟؟؟؟ که خرج درمان اعتیاد خانمانسوز کشور نمیشوند؟؟؟بانک رفاه چرا باید اسپانسر شود ؟؟؟؟ کدام مرجع مجوز خرج وهزینه باشگاه را از بیت المال صادر کرده است ؟؟؟ شب اول قبر جوابگو است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۷:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
آقای انصاری فر به نظر میرسه که شما به کل ادب و نزاکت و بزرگ و کوچکی رو از یاد بردید فتح الله زاده خیلی مرد بزرگیه که هنوز آدم های کوچک نمیتونن با اون سر و کله بزنن ولی یادت باشه تو هنوز اول راهی و مواظب باش دیگران با سو استفاده از شما امیال خودشون رو دنبال نکنن ، درست گفتی شما دو فصله که مردی به این بزرگی رو اذیت کردی و حالا هم بی پروا به ایشان میتازی ولی خدای بزرگ بهتر از همه میدونه که چه اتفاقی افتاد و شما به یک باره سر از تیم رقیب درآوردی ، به هر حال هرچند آقای رویانیان برخلاف حرفهای قبلی خودشون موضوع 1000 ماشین وارداتی رو نگفتن ولی خداوند متعال همه رو به سزای اعمالشون خواهد رسوند پس مواظب باش حداقل ادب و نزاکت رو از یاد یبری
آخرین اخبار