بینندگان انگلیسی زبان شبکه سحر پای "درس هايي از نهج البلاغه"

مجموعه برنامه "درس هایی از نهج البلاغه" با هدف بررسی کلمات قصار و حکمت های کتاب نهج البلاغه در سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر تولید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر؛برنامه "درس هایی از نهج البلاغه" به تهیه کنندگی حجت الاسلام سید محمود موسوی در 52 قسمت 10 دقیقه ای تولید شده است.
سیدمحمود موسوی با اشاره به اینکه تولید این مجموعه از اواخر سال گذشته آغاز شده است، گفت:تولید این مجموعه در مشهد انجام شده و 2 ماه به طول انجامیده است.
تهیه کننده و کارشناس برنامه "درس هایی از نهج البلاغه" در ادامه افزود:در این برنامه 52 حکمت از قسمت سوم کتاب نهج البلاغه (حکمت ها) که حاوی نکات اخلاقی و تربیتی از جمله اخلاق در خانواده، رابطه والدین و فرزندان، احترام به بزرگترها و سایر موارد مناسب برای خانواده های غربی است، مورد بررسی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در هر قسمت از این برنامه ابتدا عبارت یک حکمت به زبان عربی و سپس ترجمه انگلیسی آن پخش می شود، اظهار کرد: در بخش دیگری از این برنامه، کارشناس مذهبی با استفاده از تفسیرهای مهم نهج البلاغه از جمله "تفسیر ابن ابی الحدید"،"تفسیر حضرت آیت ا... خویی" و "تفسیر ابن میثم" به تبین و تشریح حکمت مطروحه می پردازد.
سید حمید فاطمی و سید امیر موسوی، تصویربرداری مجموعه "درس هایی از نهج البلاغه" را بر عهده داشته اند./ه

 

برچسب ها: شبکه ، سحر ، نهج ، البلاغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.