برترین شکلات + تصاویر

آیا هنگام خرید شکلات سراغ برندهای خاصی می‌روید؟

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران برترین برندهای شکلات با توجه محبوبیت نزد عامه مردم قابل مشاهده است.

"Ferrero Rocher"
خوشمزه‌ترین شکلات دنیاست! این شکلات ایتالیایی در سال ۱۹۸۲ توسط شخصی به همین نام تولید شده است. در یک جعبه از این شکلات ۱۶ دانه از آن وجود دارد که در زر ورق طلایی پیچیده شده و هر کدام از آنها حاوی شیر، کارامل، ویفر و خوشمزه‌ترین دانه‌های سرخ شده هستند.


" Lindt & Sprüngli "
ویژگی بارز این شکلات علاوه بر طعم مطبوع شیر و خوشمزه‌ترین دانه‌ها، بوی دلپذیر آن است. اگر قطعه‌ای از این شکلات را در دست بگیرید خواهید دید که به دلیل وجود قطعات کوچک میوه در آن بوی مجموعی از میوه‌ها را می‌دهد.


Ghirardelli
دومینگو گیراردلی (Domingo Ghirardelli) نام یک تولید کننده شکلات ایتالیایی است که در سال ۱۸۵۲ مبادرت به سرمایه‌گذاری در تولید انبوه شکلات‌هایش كرد. شاید او هرگز گمان نمی‌کرد شکلات‌هایش به یکی از پرفروش‌ترین برندهای شکلات دنیا تبدیل شوند.


Guylian
این برند بلژیکی به دلیل طراحی فوق‌العاده زیبایش زبانزد خاص و عام است. دانه‌های این شکلات شبیه صدف و مرجان‌های دریایی و توسط دست طراحی شده‌اند و درون آنها از بادام و فندق سوخته و سایر دانه‌ها پر شده است.


Patchi
و این بار لبنان بهترین مواد اولیه را گرد هم آورده تا شکلاتی فوق‌العاده خوشمزه بسازد. در سال ۱۹۷۴ یک تولید‌کننده شکلات به نام نیزار Nizar این شکلات خوشمزه را در بسته‌بندی زیبا و جذابی تولید کرد. به زودی این محصول تبدیل به هدیه‌ای لوکس و گرانقیمت بین مردم شد. این شکلات ترکیبی از طعم شکلات‌های بلژیکی و سوئیسی را داراست.


Toblerone
این شکلات سوئیسی در واقع یک دسر سلطنتی مربوط به سال ۱۹۰۸ است که در بسته‌های کوچک بسته‌بندی شده است و حاوی شیرینی بادامی، بادام، عسل و کاکائوی اعلاست و در نهایت در طعم‌های شکلات سفید، عسل، وانیل و... ارائه می‌شود.


Cadbury
یک برند در سال ۱۸۲۴ در لندن توسط ژان کدبری‌(John Cadbury) ایجاد شد.
شکلات‌های مطبوع و خوشمزه کدبری به شکل‌های ورقه‌ای، شیری، حاوی تکه‌های میوه و کرانچی تولید می‌شوند.



"Galaxy"
این شکلات خوشمزه که از کاکائوی داغ و شیر به همراه تکه‌های میوه و طعم‌دهنده‌های شیرین درست می‌شود، در نواحی مختلفی از دنیا مثل بخش‌هایی از آفریقا و خاورمیانه تولید می‌شود‌ اما مبدا آن به انگلستان و سال ۱۹۸۶ برمی‌گردد.


" Mars "
نامی‌ که تمام مردم دنیا آن را می‌شناسند و خریدارش هستند. منشا تولید این شکلات خوشمزه به سال ۱۹۳۲ برمی‌گردد. مارس در بین عموم مردم پرطرفدارترین شکلات است.


"Kit Kat"
در سال ۱۹۳۵ کارخانه نستله این محصول را از شیر و گندم و لایه‌ای از شکلات داغ تصفیه شده تولید کرد. کیت‌کت به زودی تبدیل به محصولی عامه‌پسند شد و در بسته‌بندی‌های مختلف و متنوع به مردم سراسر دنیا عرضه شد.


برچسب ها: شکلات ، برند ، گران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۸ دی ۱۴۰۱
سلام و احترام
خوردن برخی از شکلات هایی که در بالا اشاره شده به علت وجود الکل زیاد در ان، حرام است. آگهی شما موجبتوجیه مصرف ان در جامعه و ارتکاب مردم به کار حرام می شود. تقاضا میکنم اصلاح فرمایید.
آخرین اخبار