از فدراسيون فوتبال چه خبر؟

با توجه به اينكه گرماي رقابت هاي المپيك 2012 دقت نظر ورزش دوستان را به خود جلب كرده اما فوتبال ما و فدراسيون فوتبال ما هم كم خبر نيست و در آنجا هم خبرهايي به گوش مي رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، ليگ دوازدهم برتر فوتبال ايران چهار هفته اي است كه آغاز شده و در اين چهار هفته هم داوري هاي ليگ ايران آنچنان بي عيب و نقص نبوده و اشتباهات جامعه داوري اعتراضات برخي از مسئولان و سرمربيان باشگاه هاي ليگ برتري را به همراه داشته كه گويا اين اعتراضات دقت نظر مسئولان فدراسيون فوتبال را نسبت به عملكرد جامعه داوري بيشتر كرده است.

شنيده ها حاكي از اين است كه حسين عسگري رئيس دپارتمان داوري فوتبال ايران قرار است كه جاي خود را به  فريدون اصفهانيان بدهد و در جاي ديگر نيز خبرهايي مبني بر تشكيل كميته دپارتمان داوري به گوش مي رسد كه شايد اعضاي آن را فريدون اصفهانيان ،حسين عسگري ، مسعود مرادي ، رضا غياثي و محمد فنايي تشكيل بدهند تا اين كميته با تكيه بر شورا و مشورت اعضا تصميم گيري هاي لازم را اتخاذ نمايد.

به هر حال اميدواريم هر تصميمي و هر نوع آرايي كه قرار است عملي شود به داوري فوتبال ايران و كاهش نقاط ضعف داوران كمك كند تا ديگر شاهد تغيير نتايج بازيهاي ليگ و اعتراضات اصحاب ورزش فوتبال كشور نباشيم./مح

برچسب ها: فوتبال ، المپیک ، دوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار