هیوندا Ix35 یک ستاره ایمنی + تصاوير

سواری Ix35 با قیمت حدود 82 تا 91 میلیون تومان خشک و خشن است و در هنگام رانندگی در جاده نفوذ صداهایی اضافی به داخل اتاق عجیب به نظر می رسد

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران هیوندا Ix35 به عنوان نسل دوم توسان به شمار می رود.طراحی این خودرو نسبت به توسان دچار تغییراتی انقلابی شده است. هر چقدر چهره توسان بی روح و محافظه کارانه بود در Ix35 شاهد چهره ای جسور، هماهنگ، زیبا و البته اسپورت هستیم که توانسته طیف بزرگی از مشتریان به خصوص جوانان را برای خرید آن ترغیب کند.


در نمای جلویی خودرو عضلانی تر شدن در موتور و گلگیرها در کنار طرح سپر جلو با خطوط شکسته از Ix35 خودرویی با ابهت و جسور ساخته است. چراغ های جلو که طرحی کاملا اسپورت و هماهنگ با نمای کلی خودرو و ورودی های هوا دارند این چهره زیبا و جسور را کامل می کند. در نمای جانبی با خط بدنه ای پهن و گیرا مواجه می شویم که چشمان را به سمت عقب خودرو هدایت می کند.

در عقب هماهنگی خوب بین چراغ ها، در صندوق و خطوط روی آن ادامه دهنده خط مشی جدید هیوندا در طراحی بوده و طرح کلی سرزنده وپویای خودرو را در این بخش حفظ کرده اند. در داخل خودرو طراحی معقول صندلی های جلو و داشبوردی کاربردی، نظر بیننده را به خود جلب می کند اما سرنشینان عقب از مشکل تنگی و کمبود فضا رنج می برند.

کیفیت مواد به کار رفته در داخل خودرو از نسل قبل بهتر اما آنقدرها که انتظار می رود بالا نیست و در برخی قسمت ها استفاده از پلاستیک خشک آزاردهنده است. سواری Ix35 خشک و خشن است و در هنگام رانندگی در جاده نفوذ صداهایی اضافی به داخل اتاق عجیب به نظر می رسد.

پیشرانه چهار سیلندر این نسل که 2/4 لیتر حجم دارد 177 اسب بخار قدرت تولید می کند و با توجه به وزن 1534 کیلوگرمی خودرو و جعبه دنده شش سرعته خودکار رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت در زمان 10 ثانیه امکانپذیر است.


هیوندا برای این نسل امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری، باز شدن درها و روشن شدن خودرو بدون کلید Keyless Go ، سیستم تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک، سقف پانوراما، تنظیم برقی صندلی با گرمکن، روشن شدن اتوماتیک چراغ ها و ... را در نظر گرفته تا Ix35 در مقابل رقیبان احساس کمبودی نکند. در زمینه ایمنی نیز ذکر همین نکته بس که Ix35 یک ستاره ایمنی بیشتر از نسل قبلی دریافت کرده است!

برچسب ها: طراح ، خودرو ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار