حاشيه ويژه برنامه ماه عسل؛

خودروي علي ضيا پشت كوه ها توقيف شد

سيد علي ضيا در اعتراض به حضور نيروهاي راهنمايي و رانندگي در برخي از نقاط كور جاده هاي كشور به توقيف خودروي خود به دست ماموران متعهد راهنماي و رانندگي اشاره كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شب گذشته دربيست و چهارمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه در ساعات نزديك افطار و در لحظه هاي ناب استجابت دعا  مهمان خانه هاي روزه داران است با اجراي سيد علي ضيا از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت.
سپس تيتراژ آغازين برنامه با صداي بنيامين بهادري به مانند روزهاي قبل طنين انداز شد.
مجري برنامه در ابتدا گفت: برنامه ماه عسل امروز با بقيه روزها متفاوت است در روزهاي قبل مهمان هاي برنامه تك تك اضافه مي شدند ولي امروز همه مهمان ها در آغاز برنامه حضور دارند و در ادامه كم خواهند شد.
علي ضيا در ادامه با اشاره به صحبت هاي يكي از مهمان هاي حاضر در برنامه ماه عسل كه با اين پرسش از مجري كه اگر موبايلم را روي ميز بگذارم آن را نمي برند، عنوان كرد: الان سه سال است يك خودكار پيدا كردم و به دنبال صاحب آن مي گردم در صورتي كه اگر قبض آب يا شماره تلفن  پيدا كنم باز هم به دنبال صاحب آن مي گردم ما انسان هاي اميني هستيم.
علي ابراهيم زاده (راننده تاكسي)، سرگرد فرمان يعقوبي (مامور اداره راهنماي و رانندگي )حميد گودرزي (راننده شركت واحد اتوبوسراني) و افشين فيض بخش (مهمان دار قطار)از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

علي ابراهيم زاده (راننده تاكسي) با حضور در اين برنامه گفت: از سال 65 در تاكسيراني مشغول به كار هستم و در يك روز كاري بعد از اتمام كار در ماشينم يك ساعت پيدا كردم كه حدود 60ميليون تومان ارزش داشت بعد از آن دو روز در مكاني كه آن مسافر را سوار كرده بودم ايستاده و بعد از يافتن صاحبش آن را تحويلش دادم.
سرگرد فرمان يعقوبي (مامور اداره راهنمايي و رانندگي )گفت: روزي در جلوي محل راهنمايي و رانندگي يك چك به مبلغ يك ميليارد تومان پيدا كردم و با جستجوهايي كه انجام دادم كيف را همان روز تحويل صاحب آن دادم.
ضيا خطاب به سرگرد راهنمايي و رانندگي گفت: به همكارانتان تذكر بدهيد پشت كوه ها و نقاط كور جاده نايستند ماشينم را دو روز پيش همكارانتان در جاده گرفتند و مي خواستند ماشينم را بخوابانند.
حميد گودرزي (راننده شركت واحد اتوبوسراني ) با حضور در اين برنامه گفت: روزي بعد از اتمام كار يك كيف داخل ماشينم پيدا كردم كه داخل آن 300ميليون پول نقد، سند ملكي، مقداري طلا و سهام پتروشيمي 180ميليون چك بود كه از طريق شماره تلفني كه پشت چك ها بود آن را به صاحبش تحويل داده و 500هزار تومان مژدگاني در يافت كردم.
افشين فيض بخش (مهمان دارقطار )درادامه گفت: روزي بعد از رسيدن قطار به مقصد و پياده شدن مسافرها داخل يكي از كوپه يك كيف كمري پيدا كردم كه داخل آن 120سكه، 53 دستبند و 54شمش بود و بلافاصله آن را تحويل اشياي گمشده داده و يك ساعت بعد كيف را به  صاحبش تحويل دادند.
ماه عسل برنامه اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هرشب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضيا و تهيه كنندگي مجيد يوسفي و كيوان مدني  به  روي آنتن مي رود./ي2
 
برچسب ها: ماه عسل ، علی ضیا ، شبکه سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهساکاوياني
۱۳:۰۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
ببخشيد اين داستان چه ربطي به شماره علي ضيا داره!!!.؟؟؟؟ هستي ازتهران
آخرین اخبار