تبریز/ وزیر صنعت، معدن و تجارت ؛

آمادگی وزارت صنعت ،معدن و تجارت برای تامین نان، برنج، مرغ و روغن به زلزله زدگان

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عزم دولت برای بازسازی سریع مناطق زلزله زده گفت: وزارتخانه متبوعش آمادگی دارد كمك های لازم در خصوص تامین نان، برنج، مرغ و روغن رابه زلزله زدگان انجام دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، غضنفری امروزدر جلسه کارگروه ویژه جمعی از وزرا و مسئولان دولتی در بررسی و رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان و اسیب دیدگان با اشاره به تامین امنیت مردم مناطق زلزله زده عنوان كرد: باید آسیب هایی كه به منازل و تجهیزات زندگی مردم وارد شده هر چه سریع تر جبران شود.

وی اظهار داشت: براي امداد رساني وكمك به بازماندگان وآسييب ديدگان اين حادثه، هم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي و هم ستاد وزارتخانه آمادگي كامل دارند.

وزير صنعت ، معدن وتجارت ابرازاميدواري كرد: خسارت ناشي از اين زلزله بزودي با كمك دولت ومردم استان جبران وبازسازي اين مناطق شروع گردد.

غضنفری در این جلسه با ارایه گزارشی از بازدید خود از مناطق زلزله زده، ابراز كرد: مردم مناطق زلزله زده هریس از رسیدگی سریع و انتقال مواد غذایی به منطقه تشكر می كردند.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی به وضعیت مردم زلزله زده شهرستان های اهر، ورزقان و هریس و همدردی و دلجویی از آسیب دیدگان وارد تبریز شد و از نزدیک با حضور در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی با مشکلات مربوط به آسیب دیدگان آشنا گشته و از آنها دلجویی به عمل آورد.

خاطر نشان می شود در جلسه کارگروه ویژه مربوط به بررسی وضعیت زلزله زدگان معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، حجت الاسلام والمسلمین میر تاج الدینی، وزرای جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی و بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور،رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، شماری از مدیران عامل بانک ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./س

برچسب ها: آمادگی ، وزارت ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.