تا رهایی به استقبال روز قدس می رویم

ویژه برنامه "تا رهایی" با هدف پوشش رسانه‌ اي راهپيمايي روز جهاني قدس ساعت 9 تا 12 از شبکه رادیویی تهران بر روي آنتن مي رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد رضا پاکزادیان سردبیر "تا رهایی" با بيان اينکه روز قدس با هدف و آرمان الهي برگرفته از مکتب انسان ساز اسلام و تدبير حکيمانه اسلام ناب محمدي حضرت امام خميني(ره) است، گفت: ویژه برنامه "تا رهایی" با هدف پوشش رسانه‌ اي راهپيمايي روز جهاني قدس و به مناسبت روز پیروزی مسلمانان و شكست استكبار جهانی از ساعت 9 تا 12 با پوشش مراسم راهپیمایی به روي آنتن شبکه رادیویی تهران مي رود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بخش " ادبیات مقاومت" و دو آیتم نمایشی کودک و فلسطین با موضوع اتحاد، همبستگی و امیدواری و همچنین ارتباط با کارشناسان مسائل سیاسی حوزه فلسطین، پخش نماهنگ، پخش زنده نظرات مردم از سراسر استان ها و شهرستان ها درخصوص روز جهاني قدس و ... از بخش هاي اين برنامه رادیویی است.

رضا قربانی تهیه کننده، اکبر یاری و علیرضا محمدی گزارشگر، محمد رضا حسن بیگی و یوسف رحیمی گوینده در این برنامه شنوندگان را همراهی می کنند.

گفتنی است، ویژه برنامه "زیتون زخمی" از ساعت 8 تا 8:30 و "جمعه سلام" ساعت 7 تا 8:30 با رویکرد روز قدس از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 95 پخش خواهد شد.

شما مخاطبان می توانید از طریق دو شماره تماس 33914141 و 33914142 یا شماره پیامک 6- 30000955 یا با مراجعه به سایت رادیو تهران به آدرس www.radiotehran.ir با ما در ارتباط باشید.
برچسب ها: قدس ، رادیو ، تهران ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار