ادامه هراس از سفر مرسی به تهران

رسانه‌های صهیونیستی که به شدت نگران بهبود رابطه تهران - قاهره هستند، سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور مصر به ایران را زنگ‌خطری برای تل‌آویو دانستند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ؛رسانه‌های صهیونیستی با نگرانی و حساسیت اخبار مربوط به سفر «محمد مرسی» رئیس‌جمهور منتخب مصر به ایران و شرکتش در نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران را پیگیری می‌کنند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت از حضور مرسی در نشست غیرمتعهدها انتقاد کرد و نوشت: این اقدام در واقع یک زنگ خطر است که باید از آن پرهیز کرد. بویژه این‌که اخوان المسلمین مصر تمایل دارد سطح روابط مصر با تهران را بهبود ببخشد. اما مهمتر از همه این است که این بهبود روابط می‌تواند در نهایت به ضرر اسرائیل تمام شود.

روزنامه معاریو نیز در این‌ رابطه آورد: حضور مرسی در نشست سران جنبش عدم تعهد یک ماجراجویی است که وی باید از آن پرهیز کند.این روزنامه مدعی شد، ایران، جهان و منطقه را تهدید می‌کند.این روزنامه چندی پیش با انتشار گزارشی مدعی شده بود که مرسی به هیچ وجه در اجلاس تهران شرکت نخواهد کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز سفر مرسی به ایران را عامل طرح چند سوال مهم دانست از جمله اینکه موضع قاهره در قبال طرح اسرائیل برای حمله به ایران چیست؟ آیا قاهره در برابر این مسئله سکوت می‌کند؟این تلویزیون تأکید کرد؛ در واقع سفر رئیس جمهور مصر به ایران چالشی برای تمامی کسانی است که او را از این سفر منع می‌کنند .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار