"سریع و خشن 6" در لندن

فیلم اکشن "سریع و خشن 6" ماه می سال 2013 به اکران سینماهای انگلستان درخواهد آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز، فیلم "سریع و خشن"  اولین بار سال 2001 به کار گردانی راب کوهن به روی پرده ها رفت، این فیلم که جزو فیلم های اکشن پر هزینه تولید آمریکا بود و ستارگان بسیاری چون وین دیزل و پول واکر در آن ایفای نقش کرده بودند خیلی زود توانست جای خود در بین طرفداران این ژانر باز کند.
قسمت های بعدی آن در سال های بعد ساخته شد و مورد استقبال قرار گرفت اما آخرین قسمت از این سری فیلم یعنی "سریع و خشن 5" که سال گذشته به اکران سینماها در آمد نتوانست مانند قسمت های قبل در جدول فروش فیلم ها موفق باشد، از این رو گرچه قبل از اکران قسمت 5 دست اندرکاران این فیلم اعلام کرده بودند که قسمت ششم آن نیز ساخته خواهد شد اما پس از اکران ناموفق قسمت پنجم کسی انتظار ساخته شدن قسمت ششم را نداشت.
با اين وجود امروز تاریخ اکران قسمت ششم این فیلم اعلام شد و قرار است این فیلم ابتدا ماه می سال 2013 به روی پرده سینماهای انگلستان برود و سپس به اکران جهانی درآید.
داستان قسمت ششم این فیلم که در لندن رخ می دهد ماجرای سرقت سوخت مایع توسط برایان (پول واکر) و  دومنیک(وین دیزل) و تحت تعقیب قرار گرفتن این دو توسط لوک هابز که نقش آن را دواین جانسون یا راک ایفا می کنند، را بیان می کند./ي2
برچسب ها: سریع ، خشن ، لندن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۸:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
چگونه دانلود کنیم؟
آخرین اخبار