خودروی جدید جیلی EC7 وارد بازار می شود

شرکت جیلیران موتور نماینده شرکت جیلی چین در ایران ،فروش خودروی جیلی EC7 را از شنبه 4 شهریور ماه آغاز می کند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران شرکت جیلیران موتور فعالیت خود را با وارد کردن یکی از مدل های جیلی با نام EC7 آغاز کرده است که موتور این خودرو1800 سی سی حجم و137اسب بخار قدرت دارد.

بنابر اعلام این شرکت قیمت این خودرو 38 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده است که از شنبه آینده فروش آن آغاز خواهد شد.

به نظر می رسد رقیب این خودرو در بازار داخلی ایران از نظر قیمت و حجم موتور مگان است. در حالی که EC7 دارای 6 کیسه هوا،سان روف،مانیتور،دیویدی پلیر،سیستم کنترل فشار تایر،ABSوEBD وگواهینامه4 ستاره ایمنی اروپا به عنوان نخستین خودرو چینی است.


بر اساس این گزارش ،ساخت EC7 از ابتدا بر مبنای برنامه توسعه صادرات خودروهای چینی آغاز شد و طیف وسیعی از تولیدکنندگان جهانی مانند: زیمنس برای تولید سیستم کنترل الکترونیکی، شرکت لیر برای صندلی ها، سنت گوبین برای شیشه ها و شرکتهای فوجی؛ PDE و DURR AG برای تجهیز خط تولید، با جیلی همکاری کردند.

جیلیEC7 که به نظر در سطحی بالاتر از چری 530 و لیفان 620 قرار دارد در قسمت جلو شبیه هوندا و از عقب مشابه نیسان تینا به نظر میرسد.

گفتنی است اخیرا فیس لیفتی هم از EC7ارائه شده است که تغییراتی در قسمت جلو و عقب و همینطور تغییر کلی در داشبرد داشته است./عب

برچسب ها: جیلی ، فروش ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
مگه میشه یه خودروی چینی ازیه شرکت بی نام و نشان بتونه با یه خودروی ساخت یه شرکت نامدار فرانسوی رقابت کنه؟اینم به سرنوشت چری دچار خواهد شد
آخرین اخبار