گرگان/

جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین، اعتبار وحیثیت استان گلستان درسطح بین المللی

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین، اعتبار وحیثیت استان گلستان درسطح بین المللی محسوب می شود و بیانگر بلوغ مدیریتی استان گلستان است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، عبدالرضا دادبود، معاون عمرانی استاندار گلستان در جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین باتوجه به حضور سفرا و مهمانان خارجی در این جشنواره، آماده سازی فضای محیطی این استان برای استقبال از این میهمانان را اعتبار و حیثیت استان عنوان کرد و ادامه داد: توانمندی های گردشگری و اکوتوریستی استان گلستان بی نظیر است و باید این قابلیت ها را به اقشار و لایه های مختلف استان، کشور و علاقمندان خارجی معرفی کرد که امری خطیر و پرمشغله است و این جشنواره فرصت مغتنمی است که بتوان توانمندی های استان را معرفی کرد.

وی با اشاره به حضور گردشگران خارجی درایام برپایی این جشنواره دراستان، افزود: وظیفه تمامی دستگاه های این استان است تا برای میزبانی خوب برای این مهمانان بسیج شده و آبروی استان حفظ شود.

معاون عمرانی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: این استان به جز آن که به لحاظ طبیعی گلستان نامیده می شود از جهت حضور اقوام مختلف نیز «گلستان» بشمار می رود. بدین جهت، برگزاری 5 دوره جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در این استان بیش از همه مدیون همین زندگی مسالمت آمیز و وحدت بخش است که می تواند در این دوره نیز باتاسی از وحدت اقوام، جشنواره ای مطلوب و رضایتمند برگزار نمود.

وی درپایان برپایی هرچه مطلوبتر این جشنواره را درحفظ اعتبار وحیثیت این استان در سطح بین المللی موثردانست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.