اتومبیلی با قابلیت تبدیل به نیروگاه برق +عکس

خودروهای زیادی برای آینده طراحی شده اند و هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خودشان را دارند برای مثال برخی سیستم خورشیدی دارند و برخی دیگر اصلا سوختی مصرف نمی کنند اما رنو یک طرح متفاوت ارائه کرده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کارخانه خودرو سازی "رنو" به تازگی طرحی را ارائه داده است که در آن مدل قدیمی "رنو4" خودش را برای آیندگان طراحی کرده و ویژگی های جالبی به آن اضافه شده است.

این مدل که "4L" نام دارد با استفاده از نیروی خورشید کار می کند و شما تنها کافی است روزانه با این ماشین در خیابان ها چرخ بزنید تا شارژ شود. طراحی داخلی این خودرو بسیار ساده اما با فناوری های روز است که امکانات زیادی را برای شما فراهم می کند.



نکته اصلی در مورد این خودرو تقسیم بندی و همچنین به اشتراک گذاری انرژي است. شما می توانید از این خودرو برای تامین انرژی خانه یا محل کارتان استفاده کنید. کارخانه رنو دستگاه هایی را طراحی کرده است که در محل های خاصی قرار میگیرد و شما تنها خودروی خود را روی آن پارک می کنید و با استفاده از امکانات خودرو آن را شارژ یا از برق آن برای خانه استفاده می کنید.



این خودرو می تواند در آینده برخی از مشکلات مربوط به کمبود برق را نیز جبران کند و همچنین می تواند به عنوان یکی از سبزترین خودروهای تاریخ نام خودش را به ثبت برساند./ق پ




برچسب ها: نیروگاه ، برق ، رنو ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار