طراحان و بازیگران کمپین امام نقی چه کسانی بودند؟سند و فیلم

با وجود گذشت سی و چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با درنظر گرفتن اقدامات گوناگون ضدانقلاب که کلکسیونی از تمامی روش ها و ابزار برای شکست انقلاب مردمی ایران بوده است اماآنچنان که ملاحضه می کنیم این جماعت هنوز نتوانسته اند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سیاست مشخص و مورد قبولی را برگزینند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، با وجود گذشت سی و چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با درنظر گرفتن اقدامات گوناگون ضدانقلاب که کلکسیونی از تمامی روش ها و ابزار برای شکست انقلاب مردمی ایران بوده است اماآنچنان که ملاحضه می کنیم این جماعت هنوز نتوانسته اند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سیاست مشخص و مورد قبولی را برگزینند.

 

 
ضدانقلاب خارج نشین با وجود حمایت تمام و کمال سازمانهای وابسته به عمالغرب که با پوشش های مختلفی علی الخصوص «حقوق بشر» فعالیت می کنند، هنوز نتوانسته اند گام قابل قبولی برای به چالش کشیدن انقلاب اسلامی بردارند، با این وجود برخی از عناصر افراطی اپوزسیون با مشاهده اوضاع نابسامان این عده در خارج از کشور و درگیری ناتمام آنها تصمیم گرفته اند که به تنهایی زهرشان را نسبت به امام و انقلاب و اسلام خالی کنند.
 
کمتر کسی فکر می کرد که روزی پیام های توهین آمیز و تمسخر گونه ضدانقلاب نسبت به امام و مسئولان نظام تبدیل به میدان مسابقه ای برای توهین به انبیاء الهی و امامان شیعه شود؛ پس از آنکه ارسال کامنت های توهین آمیز به امام  دهم شیعیان در سایت های اجتماعی تبدیل به لینک های به اصطلاح داغ می شد و در دیگر سایت ها بازتاب می نمود تازه متوجه عمق مطلب شدیم که این قصه سر دراز دارد!
 
دعوت تلویزیون های فارسی زبان و در راس آن «بی بی سی فارسی» از شاهین نجفی برای انجام مصاحبه نقطه عطف حمایت غرب از فعالان ضد دین بود، اگر تا پیش از این چهره »جونز» کشیش مسیحی که اقدام به قرآن سوزی می کرد در رسانه های خبری بازتاب داده می شد امروز ایرانیان ضدانقلاب و ضد دین در خارج از کشور هستند که مورد توجه رسانه های خبری و ... هستند.
 
گذشته از فعالیت برخی از ایرانیان در فضای مجازی علیه امام نقی علیه السلام چه کسانی گردانندگان این ماجرا هستند!!؟ آیا سازماندهی خاصی برای اینگونه فعالیت ها صورت می گیرد؟ چه منافعی برای بازیگران این ماجرا در نظر گرفته شده است و ...؟
 
 
پرده اول : امید دانا
امید دانا فرزند کریم، در سال 1363 در جنوب تهران بدنیا آمد. او تا زمانی که از کشور خارج شد در این منطقه از تهران سکونت داشته است. امید دانا با آنکه بارها و بارها عنوان می کرد فعال دانشجویی است اما تحصیلات ش تا مقطع «سیکل» بیشتر نبود.
 
امید دانا به جهت آنکه از لحاظ تحصیلی نتوانسته بود آنچنان موفقیتی حاصل کند سعی می نمود با برقراری ارتباط با سازمان ها و نهادهای ضدانقلاب کار و کسبی برای خود فراهم کند،به همین جهت او با بنیادی به نام «اشویی» که با حزب مشروطه ایران رابطه بسیار نزدیکی دارد ارتباط برقرار می کند. در جریان این رابطه امید دانا به سبب تحصیلات ش مورد شست و شوی مغزی قرار می گیرد و اندیشه او نسبت به مسائل مختلف تغییر می کند.
 
از آنجا که حوزه سیاست بسیار وسیع و گسترده بوده و علوم مختلف را در برمی گیرد، امید دانا از درک مبانی و مفاهیم مربوط به این حوزه باز می ماند تا آنجا که او تفکرات حزب مشروطه ایران را می پذیرد، در همین رابطه حزب مشروطه ایران به امید دانا کمک می کند تا در جهت سیاست این حزب در ایران فعالیت کند! حزب مشروطه ایران که خواستار برگرداندن «حکومت شاهنشاهی» است در تقابل اساسی با نظام ج.ا.ا است از این رو گردانندگان این حزب با خط دهی به امید دانا او را برای مبارزه در داخل ایران آماده می کنند؛ مجموعه این آموزش ها سبب می شود که امید دانا در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 و حوادث بعد از آن شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» را سر دهد.به عبارت دیگر عدم توانایی امید دانا در استدلال و تحصیلات اندک او در حوزه علوم آکادمیک و همچنین آموزش های بنیاد اشویی [که در رابطه با حزب مشروطه ایران می باشد] توانسته بود آنچنان امید دانا را پخته کند که او بدون در نظر گرفتن احکام قضائی و آینده خود در جریان اغتشاشات سال 1388 چنین فعالیت کند.
 
سرگذشت امید دانا چیزی شبیه به آدم آهنی حزب مشروطه ایران بود،او بدون تعقل و تفکر درباره کارهایی که انجام می داد تنها با فشردن دکمه ای از سوی حزب مشروطه ایران اقدام به عمل می نمود.
 
 
پرونده امید دانا در حوادث بعد از انتخابات و عاشورای آن سال در دادگاه انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت، وی به جهت اقدام علیه نظام و تشویق و ترغیب دیگران به انجام فعالیت های مخرب و امنیتی محکوم به اعدام شد،اما این حکم به 6 سال حبس تقلیل پیدا کرد و پس از اعتراض دوباره او به حکم صادره سرانجام مدت 3 سال حبس قطعی برای او در نظر گرفته شد. رافت نظام نسبت به امید دانا بار دیگر سبب شد که او در عیدفطر سال از زندان آزاد شود اما امید دانا که گویی بویی از معرفت و مردانگی نبرده،دوباره با حزب مشروطه ایران ارتباط برقرار می کند و خواستار خروج از کشور است.
 
مزد تلاش و زحمات امید دانا برای فعالیت هایی که او در جهت سیاست های حزب مشروطه ایران انجام داده بود با کمک «فواد پاشایی» و «آریا آجرلو» در خروج او از ایران پاسخ داده می شود و آنچنان که در ادامه خواهید خواند، آنها در آنسوی مرز امید دانا را تنها می گذارند تا امروز که او برای اجرای برنامه و مراسم های گوناگون مجبور می شود کت قرض می کند!
 
 
پرده دوم: خروج از کشور
امید دانا با دریافت گذرنامه قانونی و با مشاوره و راهنمایی اربابان خود در حزب مشروطه از طریق مرز بازرگان از ایران خارج می شود، وی سپس به ترکیه می رود و از آنجا به یونان و در نهایت به سوئد ...
 
امید دانا در اوایل حضور خود به مانند دیگر افرادی که از ایران خارج شده اند مورد استقبال گرم محافل خبری و رسانه ای قرار می گیرد، رسانه های ماهواره ای تا جایی که می توانند از امید دانا بهره برداری سیاسی کرده و پس از استفاده تمام و کمال از وی، او را به مانند دستمال کاغذی به سطل آشغال می اندازند؛ در همین رابطه لازم است بدانید «آریا آجرلو» که در خروج امید دانا از ایران به او کمک کرده بود در آنسوی مرز به جهت مسائل مالی با امید دانا اختلاف پیدا کرده و امید دانا را از خود طرد می کند!
 
امید دانا چندی بعد در رسانه ماهواره ای «ایران آریائی» حضور پیدا می کند و آنجا نیز آنچنان که گفته شود با «دخی عبدی» و «آرین وطن خواه» با مشکل بر می خورد و سرانجام نیز از آن رسانه اخراج می شود! امید دانا چندی نیز در تلویزیون پارس حضور داشت و از آنجا هم به مانند گذشته اخراج شد.
 
 
امید دانا حکم توپ فوتبالی را داشت که از این رسانه به آن رسانه پاس کاری می شد،در این جریان تنها رسانه های ماهواره ی سود می بردند و عملا امید دانا راهی جز سر سپردن به درخواست برای حضور در رسانه های ماهواره ی را نداشت چرا که تنها راهی بود که او از این طریق به جامعه ضدانقلاب در خارج از کشور معرفی شود [که او هم هست] و شاید این تنها منفعت امید دانا در جریان پاس کاری های رسانه ای بود!
 
 
 
 
پرده سوم: فعالیت ضد دین اسلام و گرفتن مجوز اقامت
امید دانا در کشور سوئد فاقد مجوز اقامت دائم بود، با اینکه او تلاش می نمود با حضور در محافل مختلف خود را یک ضدانقلاب تمام و عیار نشان دهد اما مجوز دریافت اقامت همچنان برای امید دانا مهره گمشده ای بود که حاضر بود برای پیدا کردنش دست به هر اقدامی بزند. اقدام علیه مبانی دینی اسلام تنها راه دریافت مجوز اقامت برای امید دانا بود. خوشبختانه برای امید دانا موقعیت فراهم شد و سرودن آهنگ «ای نقی» توسط شاهی نجفی بهانه ای شد که او دست اندرکار برگزاری «کمپین امام نقی» و «کمپین حمایت از شاهین نجفی» شود!
 
در همین خصوص کلیپی که در آن امید دانا دست اندرکار برگزاری «کمپین امام نقی » و «کمپین حمایت از شاهین نجفی» بوده است توجه فرمائید:
 

 
 
مجوز اقامت دائم امید دانا صادر می شود ...
 
گفتنی است امید دانا هم اکنون با دو دختر به نام های «ویتا» و «آرزو» در یک خانه اجاره ای سکونت دارد، این دو دختر دارای گرایش های کمونیستی هستند و امید دانا که از لحاظ بینش سیاسی برگرفته از حزب مشروطه ایران با این مکتب [حزب کمونیست] دارای تقابل است به ناچار و به جهت مخارج سنگین ماهیانه روزگارش را با این دو سر می کند، امید دانا هم اکنون در یک سایت خبری به عنوان گزارشگر فعالیت می کند و برای حضور در برنامه های ماهواره ی به جهت وضعیت بد مالی مجبور است که کت قرض کند!
 
 
او به زرتشت تغییر مذهب داده و گفته می شود که جزو گروه های همجنسگرا می باشد.
منبع: ما هستیم
برچسب ها: امام نقی ، توهین ، شاهین ، نجفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.