جیلی EC7 قیمت خورد

شرکت جیلیران فروش خودرو جیلی EC7 را از شنبه 4 شهریور ماه آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران بنابر اعلام جیلیران موتور قیمت این خودرو 38 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده است که از شنبه آینده فروش آن آغاز خواهد شد. گفتنی است رقم فوق قیمت نهایی این خودرو است که مواردی مانند مالیات بر ارزش افزوده و موارد دیگری از این قبیل در قیمت اعلام شده لحاظ شده است.

ساخت EC7 از ابتدا بر مبنای برنامه توسعه صادرات خودروهای چینی آغاز شد و طیف وسیعی از تولیدکنندگان جهانی مانند : زیمنس برای تولید سیستم کنترل الکترونیکی ، شرکت لیر برای صندلی ها ، سنت گوبین برای شیشه ها و شرکتهای فوجی ؛ PDE و DURR AG برای تجهیز خط تولید ، با جیلی همکاری کردند .

این خودرو در سال 2011 موفق به دریافت 4 ستاره از سازمان ارزیابی اتومبیل های اروپایی (ENCAP) برای ایمنی در تصادف شد . عملکرد این خودرو و خودرویی دیگر به نام MG6 (محصول شرکت SAIC) از جانب مایکل ون رتینگن ، دبیر کل ENCAP به عنوان نقطه عطف تاریخ خودرو چین ، توصیف شده است . در مقابل یانگ جیانگ کارشناس خودرو در چین و سردبیر یکی از نشریات خودرویی می گوید : مدل های اروپایی و آمریکایی به راحتی هر 5 ستاره این استاندارد را پاس می کنند در حالیکه مدل جیلی تنها پنجمین خودرویی است که به چهار ستاره دست یافت .

EC7 که به نظر در سطحی بالاتر از چری 530 و لیفان 620 قرار دارد در قسمت جلو شبیه هوندا و از عقب مشابه نیسان تینا به نظر میرسد . جالب اینجاست که لوگو این شرکت هم بسیار شبیه لوگوی کادیلاک است . اخیرا فیس لیفتی هم از  EC7ارائه شده است که تغییراتی در قسمت جلو و عقب و همینطور تغییر کلی در داشبرد داشته است.
جدول مشخصات فنی جیلی
EC7 به شرح ذیل است.

ابعاد خودرو 4635/1789/1470mm
وزن خالص 1280kg
ظرفیت باک 50lit
مشخصات تایر 215/55 R 16
موتور 1792 CC
قدرت موتور 137/6200 hp/rpm
گشتاور موتور 172/4000N.m/rpm
گیربکس 5 دنده دستی
مصرف سوخت 7.2
سیستم ترمز(جلو-عقب) دیسکی خنک شونده
سیستم تعلیق (جلو-عقب) مک فرسون- چرخشی


منبع: عصرخودرو
برچسب ها: بازار ، قیمت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار