انفعال محض، رادیو فردا را به گزارشگر جمهوری اسلامی تبدیل کرد

رادیو فردا مدعی شد: تمام جمعیت تهران برای اجلاس عدم تعهد، تخلیه شده!

رادیو فردا که دیگر هیچ دروغی را در مورد اجلاس عدم تعهد کارساز نمیداند، به گزارشگر جمهوری اسلامی تبدیل شد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از رادیو دیروز، اجلاس عدم تعهد مانند آفتابی است که نمی توان با هیچ وسیله ای تشعشع انوار موفقیت آن را پوشاند. این مسأله اگر چه بارها رادیو فردا را مجبور به اعتراف کرده اما هنوز هم موضوعیست که می توان در این روزها به وسیله آن شاهد به زانو درآمدن قدرت های پوشالی رسانه ای ضد انقلاب در برابر ابرقدرت معنوی ایران بود.
رادیو فردا در اولین شبی که از آغاز به کار رسمی اجلاس میگذرد اگر چه تلاش کرد تا در بین بیش از دو سوم کشورهای جهان که در آن شرکت کرده اند فقط با حواشی مربوط به فلسطین، اهمیت اجلاس را به چالش بکشاند، اما در ادامه با تسلیم شدن ضمنی، در نقش یک گزارشگر محض، تلاش نمود تا فقط اتفاقات بزرگی را که در حال رخ دادن می باشد، گزارش دهد.
رادیو فردا ابتدا گفته های صالحی وزیر امور خارجه را بدون تفسیر، نقل کرد، سپس از گفته های مقامات امنیتی ایران در مورد امنیت فیزیکی و سایبری جملاتی را نقل قول نمود و البته از تعداد نیروهای امنیتی برای اجلاس ابراز شگفتی کرد. ظاهراً رادیو فردا در زمانِ مسابقات المپیک در جریان نصب موشک بر روی پشت بام خانه های لندنی ها قرار نگرفته بود چرا که آن مسأله (حفاظت از جان چند ورزشکار و برقراری نظم) برایش شگفتی آور نبود اما وجود نیروی امنیتی در خیابان برای حفظ جان بلند پایه ترین مسوولین دوسوم کشورهای جهان، این رادیو را متحیر می نماید!
در ادامه رادیو فردا اقدام به پخش نظرات مخاطبان واقعی یا ساختگی خود نمود (که نظرات اعلام شده، در هردو حالت مایه سرافکندگی این رادیو می باشد).
مخاطب رادیو فردا در نظری عجیب اعلام نمود که حاکمیت، تمام شهر تهران را از سکنه تخلیه نموده و تمامی خیابانها مسدود شده اند!
این جمله توانایی افشای ماهیت رادیو فردا را حداقل برای تمامی تهرانی ها دارد چرا که این برنامه، برنامه زنده ای نبود که بتوان مدعی شد این نظر، به شکل غیر منتظره ای پخش گردیده است بلکه نظرات گلچین شده رادیو فردا بود و خود حاکی از آن است که مهم نیست مجری رادیو فردا حرف بزند، یا مخاطب، در هر حال با یک دروغگوی حرفه ای طرف هستیم. به راستی آیا دولت ایران توانایی آن را دارد که بدون هیچ مشکلی، حداقل هفت میلیون جمعیتش را در نقطه ای خارج از پایتخت اسکان دهد؟
عجیب آنکه همزمان در رادیو مخاطبی اعلام نمود که همه ی خیابانها پر از ترافیک است!!!
باز هم مثل همیشه، قضاوت با مخاطبانِ فهیمِ رادیو دیروز
اگر چنین است با دولت مقتدری طرف هستیم واگر چنین نیست، آیا در صادق بودن رادیو فردا نباید شک کرد؟
برچسب ها: اجلاس ، غیر متعهد ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار