حجت‌الاسلام رسايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

اصلاح‌طلبان به‌دليل از دست دادن بدنه اجتماعي در پي گزينه‌اي با تابلوي اصولگرايي

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينكه عدم حضور اصلاح‌طلبان رقابت را در درون اصولگرايان زياد مي‌كند، گفت: اصلاح‌طلبان بدنه اجتماعي خود را از دست داده‌اند لذا به دنبال حمايت از كساني هستند كه تابلوي اصولگرايي دارند و با آنها همراه‌تر هستند.

حجت‌الاسلام حميدرضا رسايي عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در مورد حمايت اصلاح طلبان از يك گزينه اصولگرا گفت : اصلاح‌طلبان بدنه اجتماعي خود را از دست داده‌اند و گزينه‌اي براي جمع كردن اين بدنه اجتماعي ندارند لذا به همين دليل به دنبال حمايت از كساني هستند كه تابلوي اصولگرايي دارند و با آنها همراه‌تر هستند.

وي در ادامه افزود: از نظر من اصلاح‌طلبي رايج در زمان كنوني از لحاظ مباني فكري دچار مشكل است و فردي كه مورد حمايت آنها قرار ميگرد هم، قطعا به لحاظ فكري به آنها نزديك است به همين دليل من معتقدم اين براي كانديداي مورد حمايت آنها يك امر منفي محسوب مي شود.

حجت‌الاسلام رسايي در پايان خاطر نشان كرد: عدم حضور اصلاح‌طلبان رقابت را در درون اصولگرايان زياد مي‌كند لذا اين يك امر طبيعي و بسيار خوب است زيرا رقابت براي پيدا كردن اصلح است و اينكه بايد توجه داشته باشيم كه رقابت بايد هميشه در درون خانواده يك نظام باشد نه اينكه بين كساني كه اين نظام را قبول دارند و آنها كه قبول ندارند چرا که اين رقابت بي معني است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار