معاون صنایع دستی کشور خبر داد:

بر پایی نمایشگاه صنایع دستی ایران در کشورهای عضو جنبش غیر متعهد ها

معاون صنایع دستی کشورگفت: در جریان بازدید سران اجلاس با بعضی از این هیئت ها مذاکراتی در خصوص برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کشورمان در آن کشورها انجام و مقرر شد که بعد از اجلاس و با هماهنگی سفارتخانه های دو طرف برنامه برگذاری نمایشگاه ها اجرایی شود.

محمد حسن صالحی مرام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،  با بیان این مطلب گفت: هیئت های بلند پایه 20 کشور شرکت کننده درشانزدهمین اجلاس غیر متعهدها از نمایشگاه صنایع دستی کشورمان در برج میلاد بازدید کردند.
وی با اشاره به ارزش 10 میلیارد تومانی این نمایشگاه افزود: در جریان این بازدید با بعضی از این هیئت ها مذاکراتی در خصوص برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کشورمان در آن کشورها انجام و مقرر شد بعد از اجلاس و با هماهنگی سفارتخانه های دو طرف برنامه برگزاری نمایشگاه ها اجرایی شود.
معاون صنایع دستی کشور با بیان اینکه در این نمایشگاه فرش، منبت، معرق، سنگهای زینتی، جواهرآلات، تابلوفرش، چرم ،سفال، گلیم، گبه، آینه کاری و شیشه به عنوان هنرهای سنتی و صنایع دستی از سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است یادآور شد: تنوع ،کیفیت و مرغوبیت صنایع دستی ایران برای کشورهای بازدید کننده قابل توجه بود.
صالحی مرام  خاطر نشان کرد: با توافقاتی که  با سازمان زیباسازی شهرداری تهران به عمل آمده این نمایشگاه تا پایان شهریور  در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار