درخواست ناطق نوری ازهاشمی رفسنجانی/خاتمی:هنوز دارم تاوان حمایت از موسوی را می‌دهم

خبرنگاران در جریان پیگیری های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

*شنیده ایم علی اکبر ناطق نوری در دیدار با هاشمی رفسنجانی از وی خواسته است در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به صورت شفاف و تاثیر گذار ورود پیدا کند. آقای هاشمی هم گفته است مواضع خود را در موعد مقتضی بیان خواهم کرد.

*میزان فروش نفت ایران به بهترین وضعیت در 18 ماه گذشته رسیده و نفت کشورمان برای ماه های آینده پیش فروش می شود. کارشناسان نفتی می گویند حتی یک قطره نفت سرگردان در روی آب ها نداریم.

* برخی اعضای هیات منصفه دادگاه ویژه روحانیت تغییر خواهند کرد. در حال حاضر افرادی همچون حجج اسلام حسینیان، قدرت الله علیخانی، سید رضا اکرمی، سید محمود دعایی، محسن دعاگو،  علی رازینی و مسیح مهاجری جزو 14 عضو این هیات هستند.

*محمد خاتمی با انتقاد از فشارهایی که این روزها برای ورود وی به عرصه ریاست جمهوری وارد می شود گفته است: من تحت فشار همین آقایان در سال 88 وارد میدان شدم  و بعد مجبورم کردند از میرحسین موسوی دفاع کنم. من هنوز دارم تاوان حمایت از موسوی را پرداخت می کنم و آقایان کاری نکنند به میدان بیایم و بگویم غلط کردم. من حاضرم تاوان آن را بپردازم.

* دو تن از مشاوران یک کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم با ارسال لیستی 30 نفره از اطرافیان وی، هشدار داده اند در صورتی که نسبت به پاکسازی افراد ناسالم از اطراف خود اقدامی انجام ندهد شکست وی در انتخابات آتی قابل پیش بینی خواهد بود.

*برخی اعضای بنیاد باران و مجمع روحانیون که احتمال پیروزی  اصلاح طلبان را در انتخابات ریاست جمهوری در حد یک معجزه می دانند معتقدند از آنجا که نظام حساسیتی روی حضور ما در انتخابات شوراها ندارد و رسیدن به اجماع در یک لیست انتخاباتی به سهولت انجام می شود بنابراین سرمایه گذاری اصلی اصلاح طلبان باید روی انتخابات شوراها صورت پذیرد.

*عبدالله نوری در دیدار جمعی از دانشجویان مجددا گفته است برای جلوگیری از تشتت و از هم گسیختگی جریان اصلاحات نیازمند اتاق فکر هستیم. حضور در انتخابات ریاست جمهوری تنها یکی از فلسفه های راه اندازی اتاق فکر است. نوری در این دیدار خواستار مرزبندی اصلاح طلبان  با گروه های برانداز شده است.

*شنیده ایم که محمد مرسی در حاشیه اجلاس غیر متعهد ها و در گفتگو با آیت الله هاشمی شاهرودی به ابراز ارادت نسبت به شهید محمدباقر صدر پرداخته و تاکید کرده است من آثار و اندیشه های استادتان(شهید صدر) و شما را به دقت مطالعه کرده و بهره ها برده ام.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، خبر ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.