اراک/مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛

22 میلیون جلد كتاب ویژه پایه دوم و ششم ابتدایی در كشور تالیف شد

مدیركل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: 22 میلیون جلد كتاب ویژه پایه‌های دوم و ششم ابتدایی در كشور تالیف و چاپ شده است.

رحیمی در حاشیه همایش تلاشگران ماندگار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک،  افزود: این تعداد كتاب تا 20 شهریور ماه جاری به منظور مطالعه و آمادگی معلمان در استان ها توزیع می شود.

وی ادامه داد: كار و فناوریو تفكر و پژوهش دوعنوان جدید كتاب های پایه ششم ابتدایی هستند كه با هدف توسعه تفكر محوری در سیستم آموزش و پرورش تالیف شده اند.

مدیركل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اضافه كرد: براساس آمارها 58 هزار مدرسه ابتدایی در كشور وجود دارد كه با اضافه شدن پایه ششم ابتدایی این تعداد به 60 هزار مدرسه افزایش می یابد.

رحیمی عنوان كرد: امسال با اضافه شدن 50 هزار كلاس پایه دوره ابتدایی در مجموع 290 هزار كلاس آموزشی در این دوره دایر می شود.

وی گفت: تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای آغاز سال تحصیلی 91- 92 اندیشیده شده و تمامی كادر آموزشی استان ها با آمادگی مطلوب در انتظار شروع سال تحصیلی شاداب و زیباتریی هستند.

مدیركل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان كرد: سرمایه گذاری و برنامه ریزی مدون در دوره ابتدایی از ضروریات جامعه آموزشی ایران است كه باید به طور دقیق به آن پرداخته شود.

رحیمی اضافه كرد: دوره ابتدایی مهم ترین نقش را در تعلیم و تربیت دانش آموزان ایفا می كند و دوره ماندگاری آموخته ها ، شكل گیری شخصیت و حساسیت عاطفی دانش آموزان محسوب می شود./س

برچسب ها: معلمان ، آمادگی ، تلاشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.