تبریز/ب

ارسال 28 رقم کالا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به مناطق زلزله زده

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از ارسال 28 عنوان محموله تحت عنوان کمک های ارسالی به زلزله زدگان شهرستان های اهر، ورزقان و هریس از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری واحدهای تولیدی و صنفی به مناطق فوق خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عظمایی با دلخراش خواندن حادثه ناگوار زلزله گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پا به پای ملت غیور ایران و آذربایجان شرقی و نیز در کنار سایر سازمان ها و ادارات استان کمک به همنوعان را رسالت خود می داند.

وی اظهار داشت: آب معدنی، نان، خرما، مرغ، برنج، دوغ، اقلام غذایی، روغن، لوازم خوراک پزی، لوازم ضروری خانگی، لباس بچه گانه، لباس مردانه و زنانه، لوازم بهداشتی، تجهیزات روشنایی، لوازم ارتوپدی، لوازم شوینده، لوازم گرمایی، غذای آماده، لوازم و مواد غذایی ضروری کودک، چادر، یخ، کفش، فنس و ایجاد حمام و سوریس های بهداشتی صحرایی و دائمی از جمله کمک هایی است که توسط واحدهای تولیدی و صنفی استان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در کنار کمک های فوق، پرسنل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان حقوق یک روز کاری خود را به ارزش 7 میلیون تومان به آسیب دیدگان زلزله اختصاص داده اند.

عظمایی خاطر نشان کرد: تا کنون 108 هزار و 700 بطری آب معدنی در اندازه های یک و نیم لیتری و 300 سی سی، 3700 بسته لواش، 7 تن خرما، 3 تن مرغ، 25 تن برنج، 130 هزار عدد انواع کیک، بیسکویت ویفر، 5 هزار و 180 عدد پیک نیک، والور و چراغ نفتی و 6700 عدد کلمن، یخچال یخدانی، آفتابه، کالون و تشت رختشویی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی همچنین با بیان اینکه بیش از 12 هزار عدد لباس بچه گانه، مردانه و زنانه، لوازم بهداشتی به آسیب دیدگان زلزله ارسال گردیده است،گفت: 8 وانت بار لوازم شوینده نظیر ریکا، تاید، صابون و کیسه زباله و نیز کنسرو، حبوبات، قند، چای، شکر، آب لیمو و ... به ارزش 5/7 میلیون تومان به شهرستان های اهر، ورزقان و هریس فرستاده شده است.

عظمایی تعداد پتو، تشک و لحاف ارسال شده از سازمان را 7 وانت عنوان کرد و گفت: 396 مورد کانکس، تانکر آب، دیواره و کاسه سرویس و حمام، 260 تخته انواع چادر صحرایی و 3 کامیون فنس دیوار کشی احشام به مناطق زلزله زده ارسال گردیده است./س

برچسب ها: ارسال ، سازمان ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.