یاسوج/ وزیر كشور؛

تغییر استانداران بر اساس مطالعات كارشناسی دولت بوده است

وزیر كشور با بیان اینكه تغییر استانداران دریك سال پایانی دولت دهم بدور از هرگونه سیاسی كاری بوده است ، گفت: این تغییرات بر اساس مطالعات راهبردی و كاركارشناسی از سوی دولت بوده است.

'مصطفی محمد نجار' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: گردش مدیریتی در دولت یك امر طبیعی و ضروری برای توسعه كشور محسوب می شود.
وی بیان كرد: با توجه به بررسی هایی كه دولت در زمینه اجرای پروژه های عمرانی به ویژه طرح های مهر ماندگار در استان های مختلف انجام داده و بر اساس روند توسعه و شتاب در برخی از این پروژه ها اقدام به جابجایی و یا تغییر استانداران خود كرده است.
نجار همچنین در خصوص تغییر مدیران در دستگاه های مختلف اجرایی در استان ها افزود: استانداران در چینش مدیریت ها اصل را بر شایسته سالاری قرار دهند.
وی افزود: استانداران می توانند از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مشاوره بگیرند ولی نباید این مشاوره ها نیز به زور و تحمیلی باشد.
وزیر كشور با بیان اینكه هر مدیری در دولت احمدی نژاد تنها هدفش می بایست خدمت و نوكری برای مردم باشد ، افزود: یكی از مهمترین وظیفه استانداران نظارت بر اجرای پروژه های عمرانی به ویژه طرح های مهر ماندگار دولت خواهد بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.