مشهد/ به مناسبت ایام دهه‌ی کرامت رضوی؛

پورتال جامع آستان قدس رضوی رونمایی می‌شود

مديركل روابط عمومي آستان قدس رضوي گفت: پورتال جامع مجموعه‌ی آستان قدس رضوی با امکانات ویژه‌ی الکترونیکی برای کاربران به مناسبت ایام دهه‌ی کرامت رضوی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از ستاد خبري جشن‌هاي ميلاد رضوي، حسين يوسفي با بيان اين مطلب افزود: این پورتال جامع، سایت‌های چندرسانه‌ای رادیو، موبایل، عکس، فیلم و کودکان را با آدرس‌های مجزا تدارک دیده و آن‌ها را در دسترس کاربران و علاقه‌مندان به حرم مطهر و بارگاه منور رضوی قرار داده است.

وي اظهار داشت: زیردامنه‌‌های گسترده‌ی این پورتال جامع تاکنون حدود 30 شاخه و سایت مجزا را در برگرفته است که در سطح وسیعی مجموعه‌ی آستان قدس رضوی را پوشش داده و به نوعی علاوه بر اطلاع‌رسانی‌های گوناگون، یکپارچه‌سازی مؤسسات فرهنگی و غیرفرهنگی مجموعه‌ی آستان قدس رضوی را در دستور کار خود قرار داده است.

يوسفي ادامه داد: یکی از مزایای این پورتال جامع، خدمات الکترونیکی آن با هدف اطلاع‌رسانی با برد وسیع است که سامانه‌های جامع پاسخگویی، خرید و فروش اینترنتی محصولات فرهنگی مجموعه‌ی آستان قدس رضوی، امکان پرداخت نذورات الکترونیکی را برای کاربران آن فراهم می‌کند.

وي تصريح كرد: از طریق این پورتال جامع امکان دستیابی به زیرپورتال‌ها و سایت‌هایی چون سایت‌های معاونت تبلیغات اسلامی و ارتباطات مردمی، مرکز آموزش ضمن خدمت آستان قدس رضوی، مؤسسه‌ی درمانی آستان قدس رضوی(دارالشفای امام رضا(ع))، اداره‌ی واگذاری اراضی آستان قدس رضوی، شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، مدیریت املاک و اراضی شهرستان‌های آستان قدس رضوی و... تسهیل یافته است./س

برچسب ها: پورتال ، آستان ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.