حمایت رئیس جمهور فراری از جاسوس کهنه کار آمریکا

رئیس جمهور مخلوع ایران در پیامی ضمن تمجید از اقدامات عباس امیر انتظام در همکاری با سرویس های اطلاعاتی غربی، این جاسوس پیر را نماد استقامت در برابر نظام خطاب کرد.

ابوالحسن بنی صدر رئیس جمهور مخلوع ایران به مناسبت بستری شدن عباس امیر انتظام جاسوس کهنه کار سازمان سیا، پیامی جهت ابراز همدردی با وی ارسال کرد.
وی ضمن تمجید از اقدامات عباس امیر انتظام در همکاری با سرویس های اطلاعاتی غربی، این جاسوس پیر را نماد استقامت در برابر جمهوری اسلامی خطاب کرد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  لازم به توضیح است ابوالحسن بنی صدر بعد از برملا شدن خیانت هایش به نظام جمهوری اسلامی ایران و تصویب طرح عدم کفایت او در مجلس شورای اسلامی، مدتی در مخفیگاه های سازمان منافقین درسال 60 پناه گرفت که در نهایت توسط عمال رژیم سابق با آرایش زنانه از کشور گریخت.
بر این اساس نماد استقامت خواندن عباس امیر انتظام توسط بنی صدر باز هم نشانه فرار به جلو همکار سابق منافقین در برابر افشاگری جریان های سیاسی علیه خود به دلیل ترس از عقوبت اشتباهات استرات‍‍ژیک است. از سوی دیگر بعد از رسوایی دولت موقت در اذهان مردم در ابتدای کار و تفاوتی که برای دولت بنی صدر و کابینه بازرگان قائل بودند با این پیام رنگ باخته و اشتراک هدف گروه های مختلف برای مقابله با جمهوری اسلامی آشکار می گردد.
گفتنی است عباس امیر انتظام معاون نخست وزیر دولت موقت، سفیر ایران در اسکاندیناوی و سخنگوی دولت بازرگان است که بعد از تسخیر لانه جاسوسی مدارکی از وی مبنی بر همکاری های او با سازمان سیای آمریکا به دست آمد.
همچنین این همکار سیا در جریان فتنه سال 88 از طریق سایت شخصی، حمایت خود را از آشوبگران و پیاده نظام غرب برای اغتشاش گری اعلام کرده بود.
منبع: محدوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.