با کیفیت ترین خودروهای تولید داخل کدامند؟

بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، نیسان تیانا،نیومزدا3 و مزدا 2 از برترین خودروهای کیفی تولید داخل محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،بر اساس تازه ترین آمار رده‌بندي كيفي خودروهاي سواري داخلي ، نيسان تيانا (محصول شرکت پارس خودرو)  رتبه اول کیفی را با کمترین نمره منفی معادل 3.2 ،در اختيار دارد.

 در آمار رده‌بندي مرداد ماه  نيومزدا 3 و مزدا 2 (محصول شرکت بهمن) با 15 نمره منفي مشتركا رتبه دوم جدول را در اختيار دارند و مقام سوم رده‌بندي كيفي نيز با نمره منفی 16 در اختيار نيسان ماكسيما (پارس خودرو) است که البته اين خودرو با رشد كيفي نيز مواجه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 16.4 در تير ماه به 16 در مرداد كاهش يافته است.

 اما رتبه چهارم رده‌بندي مرداد ماه در اختيار سوزوكي گراند ويتارا (ايران خودرو خراسان) است. اين خودرو با رشد كيفيت مواجه شده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 20 در تير ماه به 19.6 در مرداد ماه كاهش يافته است.

 بر اساس این گزارش مگان (پارس خودرو) در رتبه پنجم جدول قرار دارد که با كمي كاهش كيفيت مواجه شده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 21.3 در تير ماه به 21.4 در مرداد ماه افزايش يافته است.

 همچنین رتبه ششم رده‌بندي مرداد در اختيار پژو 206 sd با نمره منفی 22 و رتبه هفتم رده‌بندي با نمره منفی 22.3 در اختيار تندر90 پارس خودرو است.

 رتبه هشتم رده‌بندي مرداد نيز مشتركا در اختيار هيوندايي آوانته (خودروسازي راين) و تندر 90 ايران خودرو با 22.5 نمره منفي است.

 رتبه نهم رده‌بندي نيز مانند رده‌بندي تير ماه در اختيار پژوه 206 است. اين خودرو با رشد كيفي مواجه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 24.5 در تير ماه به 23.7 در مرداد ماه كاهش يافته است.

بر اساس این گزارش ام وی ام 530( مديران خودرو)  رتبه دهم جدول را در اختيار دارد و پژو پارس خراسان نيز در این رده‌بندي  در رتبه يازدهم جدول جای کرفته است..

 رتبه دوازدهم رده‌بندي مرداد در اختيار پژو 405 خراسان است. اين خودرو با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 65.2 در تير ماه به 64.8 در مرداد كاهش يافته است.

 رتبه سيزدهم رده‌بندي مرداد ماه در اختيار سمند است و پژو 405 نيز در رتبه چهاردهم رده‌بندي مرداد قرار دارد.

رتبه پانزدهم رده‌بندي مرداد در اختيار ليفان 620 است. اين خودرو چيني با رشد كيفيت همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 70.9 در تير ماه به 70.4 در مرداد ماه كاهش يافته است.

 رتبه شانزدهم رده‌بندي مرداد در اختيار MVMX33 يا همان شاسي بلند تيگو است. اين خودرو با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 75 در تير ماه به 72.9 در مرداد ماه كاهش يافته است.

تيبا نيز در رتبه هفدهم رده‌بندي مرداد قرار دارد. تيبا با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 77.5 در تير ماه به 74.4 در مرداد كاهش يافته است.

همچنین ام وی ام 110 در رتبه هجدهم و سايپا 131 نيز در رتبه نوزدهم رده‌بندي مرداد قرار دارند.

 بر اساس این گزارش سايپا 132 نيز در رتبه بيستم رده‌بندي مرداد قرار دارد. اين خودرو با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 108.2 در تير ماه به 105.8 در مرداد كاهش يافته است.

سايپا 131 پارس خودرو نيز در رتبه بيستم و يكم و آخر رده‌بندي مرداد ماه قرار دارد. اين خودرو نيز با رشد كيفي همراه بوده، به‌گونه‌اي كه نمره منفي آن از 108.7 در تير ماه به 106.7 در مرداد ماه كاهش يافته است./عب

برچسب ها: کیفیت ، خودرو ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار