هنگامی که عصبانی هستید این کار را بکنید!

متخصصان معتقدند، یادداشت‌های روزانه درباره احساسات و شرایط می‌تواند از بار عصبی ذهن و روح افراد بکاهد و به آن‌ها در تخلیه احساسات روانی کمک کند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛متخصصان معتقدند، یادداشت‌های روزانه درباره احساسات و شرایط می‌تواند از بار عصبی ذهن و روح افراد بکاهد و به آن‌ها در تخلیه احساسات روانی کمک کند.

گاهی فشارهای عصبی به اندازه‌ای زیاد می‌شوند که افراد را به گریه انداخته یا موجب لرزش اندام آنها می‌شوند و گاه شرایط به اندازه‌ای وخیم می‌شود که سکته‌های مغزی و قلبی به وقوع می‌پیوندد؛ اما متخصّصان معتقدند که نوشتن تا حدود زیادی به کاهش استرس کمک می‌کند.

47838b5f816d77582f914d06a7a33806 هنگامی که عصبانی هستید این کار را بکنید!

به گفته آن‌ها، یادداشت‌های روزانه درباره احساسات و شرایط می‌تواند از بار عصبی ذهن و روح افراد بکاهد و به آن‌ها در تخلیه احساسات روانی کمک کند.کارشناسان می‌گویند افکار و احساسات خود را بدون هیچ قضاوتی روی کاغذ بیاورید. به این ترتیب از آن چه در درون شما می گذرد آگاه می‌شوید.
گام بعدی شناسایی منبع خشم و استرس و کمک به ایجاد تغییر است. بازبینی افکار و احساساتی که به رشته تحریر درآمده‌اند به شما کمک می‌کند درک بهتری از احساسات خود داشته باشید و راه‌های کنترل آن را به مطلوب‌ترین شکل شناسایی کنید./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار