اردبیل/

تعاون ابزار کارآمد اقتصاد مقاومتی است

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: تعاون یکی از ابزارهای کارآمد و توانمند تحقق شعار سال و همچنین توجه به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ رسول زیبانژاد دیروز در مراسم افتتاح چند طرح تعاونی که به مناسبت هفته تعاون در بیله‌سوار برگزار شد افزود: هرچند سهم تعاون در اقتصاد کشورمان هنوز تحقق و عینیت نیافته است ولی توجه به این بخش می‌تواند ابزاری کارآمد و سیاست اصولی در پیشبرد اهداف اقتصادی و خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی دشمن باشد.

وی از تعاونی‌ها به عنوان ابزار مهم و کارآمد در اشتغالزایی یاد کرد و گفت: با توجه به سیاست کوچک‌سازی دولت و خروج از تصدیگری و  محدود بودن استخدام‌ها در دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی تعاونی‌ها در اشتغالزایی جوانان تحصیل‌کرده نقش‌آفرین هستند و افراد جویای کار رسالت عظیمی را در به ثمر نشستن اهداف تعاون عهده‌دار هستند.

زیبا نژاد افزود: همزمان با هفته تعاون در این شهرستان دو طرح تعاونی به صورت گسترده به بهره‌برداری می‌رسد که برای راه‌اندازی آنها بیش از 400 میلیون تومان هزینه شده و اسباب اشتغال 40 نفر نیز در این تعاونی‌ها فراهم آمده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: در مجموع شرکت‌های تعاونی و مجموعه‌های کارآفرین از قابلیت ایجاد فرصت‌های شغلی مطلوب برخوردار هستند به طوریکه به نظر می‌رسد حل برخی از مشکلات تعاونی‌ها می‌تواند معایب و کاستی‌ها را به حداقل برساندب /.

برچسب ها: بیله ، سوار ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.