حسن زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هيچ تناسبي ميان جاسبي و اسلامي شدن دانشگاه‌ها وجود ندارد

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه اميرکبير گفت: حضور جاسبي به عنوان عضو حقيقي در شوراي عالي انقلاب فرهنگي متناقض با مطالبات دانشجويي بوده و وي هيچ ارتباطي با اسلامي شدن دانشگاه‌ها ندارد.

علي حسن زاده مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امير کبير در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن با اشاره به عضویت جاسبی در ﺷﻮرای اﺳﻼﻣﯽ ﺷﺪن داﻧﺸﮕﺎه‌ھﺎ و ﻣﺮاﮐﺰ آﻣﻮزﺷﯽ اظهار داشت: با وجود تخلفات و فعاليت‌هاي ضد اسلامي جاسبي، عزم جدي از سوي اين فرد براي اسلامي شدن دانشگاه وجود نخواهد داشت.

وي با اشاره به وضعيت فرهنگي دانشگاه آزاد و مطرح شدن عدم اسلامي شدن دانشگاه‌ها، در دوران مديريت جاسبي گفت: با اين اقدام نادرست برخي مديران، اين سؤال مطرح مي‌شود که چنين شخصي که هيچ ارتباطي با اسلامي شدن دانشگاه‌‌ها‌ ندارد، چرا بايد به عضويت شوراي عالي انقلاب فرهنگي در آيد؟!

حسن‌زاده با تاکيد بر شرايط کنوني جامعه تصريح کرد: تصميمات ابهام برانگيز مسئولان باعث تشويش اذهان عمومي و انحراف افکار فعالان عرصه‌هاي سياسي و اقتصادي به عضويت جاسبي در شوراي اسلامي شدن دانشگاه‌ها مي‌شود و آن‌ها را از بررسي مسائل کشور باز مي‌دارد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه اميرکبير در پايان با اشاره به کارنامه جاسبي در دوران مديريت بر دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: حضور جاسبي به عنوان عضو حقيقي در شوراي عالي انقلاب فرهنگي متناقض با مطالبات دانشجويي بوده و وي هيچ ارتباطي با اسلامي شدن دانشگاه‌ها ندارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جاسبی ، اسلامی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار