نقد فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" در برنامه شب گذشته "هفت"؛

مسعود فراستي:مديوم تلويزيون مناسب "كلاه قرمزي" است

شخصيت "كلاه قرمزي" مناسب مديوم تلويزيون بوده و تاثيرگذاري بيشتري بر روي مخاطبان دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مسعود فراستي منتقد سينما در خصوص فيلم سينمايي كلاه قرمزي و بچه ننه در برنامه هفت شب گذشته گفت: فيلم سينمايي كلاه قرمزي و بچه ننه فيلم خوبي است كه باعث خنده مخاطبان مي‌شود.
اين فيلم در تلويزيون بسيار تاثيرگذار و مفيد است اما  نتوانسته در مديوم سينما موفق باشد و فروش خوب آن در گيشه تنها به دليل نوستالوژي بود كه مخاطبان با فيلم وكلاه قرمزي داشتند.
حسين معززي در ادامه تصريح كرد: كلاه قرمزي يك پديده تلويزيوني است و توانسته نسبت به فيلمهاي ديگري كه در ژانر كودك توليد مي شود مخاطبان را به خود جلب و تثبيت كند.
وي افزود: اين فيلم به گونه اي در دل مردم جا باز كرده كه نيازي به تبليغ ندارد و مخاطبان با اطمينان به كارگردان و نوع ساخت آن به تماشاي فيلم مي‌روند.
معززي نيا اظهار داشت: نوع فيلم به گونه اي است كه تمامي سنين را دربر مي‌گيرد به طور مثال بخشهاي سربازي و دادگاه مختص بزرگسالان و مابقي آن مربوط به كودكان و نوجوانان بود كه اين نوع ساخت مي‌تواند يك روش جديدي در فيلمسازي باشد.
فراستي بيان كرد: ايده هايي در فيلم است كه باعث خنده مي شود اما ايده ها به يكديگر نمي‌چسبد و بخش هايي كه كلاه قرمزي در آن گنجانده شده مناسب سن او نيست.
وي افزود: نقش طهماسب در اين فيلم بسيار مستقل بوده و همچنين نمايش فقر باعث آزار مخاطب مي‌شود.
فراستي خاطرنشان كرد: به نظر من كلاه قرمزي در مديوم تلويزيون بسيار جذابتر و تاثيرگذارتر است و براي حفظ كردن جايگاه خود در بين مخاطبان بايد اين مديوم را حفظ كند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.