ارومیه/ نماینده مردم سردشت و پیرانشهر؛

مشکلات کشور در سایه تعامل قوا قابل حل است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر گفت: مشکلات کشور در سایه تعامل و همدلی قوا به راحتی قابل حل است.

رسول خضری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: باید اختلافات سطحی کنار گذاشته شده و مسئولان میزان تعامل و همکاری بین خود را بیشتر از گذشته افزایش دهند و همه مسئولان اعم از قوه مجریه، مقننه و قضاییه باید در سایه همکاری برای رفع مشکلات مختلف جامعه بیندیشند.

وی تصریح کرد: برای اینکه به مطالبات مردم در امور مختلف به بهترین شکل پاسخگویی شود باید رابطه صمیمی در فضای کار ایجاد کرد تا اقشار مختلف با رضایت کامل خدمات مورد نیاز خود را از بخش‌های گوناگون دریافت کنند.

خضری با بیان اینکه اختلافات هرچند که سطحی باشند سدی مقابل پیشرفت کشور است، ادامه داد: باید از طریق حفظ اتحاد و همدلی در راستای انجام وظیفه گام برداشته شود و اختلاف‌ سلیقه‌ها و تفاوت‌ در دیدگاه‌ها نباید به مشکل کلان و اساسی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه هنوز از مدینه فاضله مطلوب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فاصله داریم، اضافه کرد: با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با مسئله صدور فرهنگ انقلاب روبه‌رو هستیم از این‌رو باید برای محقق ساختن آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبری بیش از پیش تلاش شود که این فقط در سایه وجود روحیه گذشت امکان‌پذیر است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس با اظهار به اینکه یکی از بزرگترین آرمان‌های امام خمینی(ره) شکل‌گیری وجود وحدت کلمه در جامعه بود، ادامه داد: مسئله تفکیک قوا به هیچ عنوان بر اهمیت و الزامی بودن این مسئله خدشه وارد نمی‌کند از طرف دیگر تفکیک قوا برای بهتر انجام شدن امور است.

خضری با اظهار به اینکه هم‌اکنون در هفته تعاون قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: چنانچه روحیه تعامل و همکاری بین مسئولان و مردم تقویت شود همه نیازهای کشور در داخل محدوده جغرافیایی حل شده و به کشورهای بیگانه احساس نیاز نمی‌شود به طوری که تاکنون نیز در حوزه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و صنعتی مفهوم خودباوری و اتکای به نفس به منصه ظهور رسیده است.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی کشورمان به مبانی دینی متکی است، اظهار داشت: قرآن کریم در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رهنمودهای زیادی دارد که باید برای بالفعل کردن این ظرفیت‌ها به طور روزافزون تلاش شود./س

برچسب ها: کشور ، نماینده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.