خوزستان/

حفارمردان ایران، امسال نیم میلیون متر چاه نفت و گاز حفر می كنند

مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران مجموع حفاری های انجام شده در سال گذشته را 454 هزار متر اعلام كرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده متراژ حفاری در سال جاری به بیش از نیم میلیون متر خواهد رسید.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، 'حیدر بهمنی' در این ارتباط از برنامه ریزی برای افزایش متراژ حفاری از 454 هزار متر در سال گذشته به 500 هزار متر در سال جاری خبر داد.

وی، متراژ حفاری های انجام شده توسط ناوگان شركت ملی حفاری ایران را از ابتدای سال جاری تاكنون 211 هزار متر اعلام كرد و گفت: در این مدت زمان، 85 حلقه چاه نفت و گاز حفاری و تكمیل شده است و هدف گذاری شركت ملی حفاری رسیدن به حفر و تكمیل 200 حلقه چاه تا پایان سال است.

بهمنی ، شركت ملی حفاری ایران را متولی حفاری بدون وابستگی به خارج از مرزهای سرزمینی خواند و گفت: این شركت تاكنون سه هزار و 340 حلقه چاه در ایران را بدون هیچ حادثه و وابستگی به خارج از كشور حفاری كرده كه از این تعداد بیش از 280 حلقه چاه در دریا بوده است، این در حالی است كه ایران تا پیش از انقلاب هیچ نقشی در حفاری دریایی و خشكی نداشت.

شركت ملی حفاری ایران با در اختیار داشتن امكانات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص و مجرب یكی از معدود شركت های حفاری جهان است كه عملیات حفاری چاه های نفت و گاز و خدمات فنی و مهندسی مربوط را انجام می دهد.

این شركت با در اختیار داشتن 70 دستگاه حفاری خشكی و دریایی و بیش از 16 هزار نفر نیروی انسانی متخصص در اقصی نقاط ایران، در سخت ترین شرایط آب و هوایی و مناطق سخت گذر و كوهستانی عملیات حفاری چاه های نفت و گاز را به انجام می رساند./س
برچسب ها: حفر ، چاه ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.