نخستين كنگره بين المللي زيبايي و ايمپلنت ICOI برگزار مي شود

نخستین کنگره بین المللی زیبایی و ایمپلنت ICOIدر منطقه خاور میانه براي اولين بار در ايران 25 تا 28مهرماه جاري در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر بیژن اخوان آذری، رئیس کنگره خاورمیانه ICOI در نشست خبری این همایش که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد  با بیان این که علم ایمپلنتولوژی بطور روز افزون در حال گسترش است،بیان داشت:پیشرفت علم در هر شاخه علمی و در رشته ایمپلنت ،با ارائه مقالات آکادمیک و ارائه روشهای نوین درمان خود را نشان میدهد.
 
وی با اشاره به اینکه کنگره خاورمیانه ICOI در تهران یکی از رخدادهای بزرگ ایمپلنتولوژی در این منطقه ازدنیاست ،گفت:این کنگره چهار روزه یک تجربه به یاد ماندنی خواهد بود که دندانپزشکان شرکت کننده از آخرین دستاوردهای ایمپلنتولوژی دنیا ،جراحی و پروتز و همچنین دندانپزشکی زیبایی استفاده خواهند کرد.
 
در ادامه دکتر جعفرصادق پاکرو قائم مقام ICOI در ایران اظهار داشت:ICOI در 55 کشور نماینده دارد و ایران از 10 سال پیش عضو این کنگره شده است .
 
وی افزود:با برگزاری چنین کنگره هایی میزان موفقیت درمان افزایش پیدا میکند چرا که دندانپزشکان با آخرین یافته های دنیا در این زمینه آشنا شده و بیماران نیز درمانهای بهتر و پیشرفته تری را از دندانپزشکان درخواست میکنند.
 
دکتر پاکرو یاد آور شد: نخستین کنگره بین المللی ICOI در منطقه خاورمیانه  برای اولین بار با حضور شماری از اساتید و سخنرانان برجسته ایرانی و همچنين صاحب نظران زیبایی و ایمپلنت از كشورهاي آمريكا، كانادا، ايتاليا، مصر و تركيه  25 الي 28 مهرماه جاري در مرکز نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار