سیما صدیقی:

سیما صدیقی: نباید ترکیب تیم ملی تغییر می کرد

سیما صدیقی ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان گفت: اگر می خواستیم در این دوره از مسابقات لیگ برتر نتیجه بگیریم نباید تا این حد ترکیب تیم ملی را تغییر می دادیم.

 سیما صدیقی سرمربی اسبق تیم ملی والیبال بانوان در گفتگو باخبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بازیکانی که در طول 2 سال گذشته عضو تیم ملی بودند حدود 2 الی سه دوره در مسابقات برون مرزی شرکت کردند  و این امر عاملی بر بالا رفتن تجربه آنها شده بود
وی تصریح  کرد:  امسال به طور  نابهنگام  شاهد بودیم بازیکنانی که حتی از نظر سنی در شرایط مطلوب و جوانی هم بودند از لیست اعضای دعوت شده خط خورده و نیروهای جوان و کم تجربه ای اردوها دعوت شدند به نظرم از عوامل اصلی باختهای تیم در کاپ آسیا همین جوانی  و کم تجربگی بوده است.
 وی گفت:  این احتمال وجود داشت که اگر ما در مسابقات امسال هم با  همان ترکیب دوره قبل شرکت می کردیم و مراتب نتایج بهتری را بدست می آوردیم.
 سرمربی  اسبق تیم ملی والیبال بانوان گفت:  مسئولان و اعضای کادر فنی باید بازیکنان کنونی عضو تیم ملی حفظ کنند و اجازه ندهند عده ای دیگر با حضور خود  اقدام به نغیر و جابهجایی نفرات کنند زیرا اگر وضع به همین منوال طی  شود مسابقات  آسیایی به مثابه میدانی برای کسب تجربه برایمان تبدیل خواهد شد.
 صدیقی  تصریح کرد:  از دیگر نیازهای مربی تیم ملی بانوان بازی تدارکاتی  است زیرا در این بازیهاست که کار فنی به خوبی بازیکنان را  آنالیز می کند
 گفتنی است:  تیم ملی والیبال بانوان دراین دوره مسابقات کاپ آسیا به مقام هشتمی خود اکتفا کرد./آق
برچسب ها: سیما ، سابق ، عوامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار