آموزش محيطي همزمان با آموزش مفاهيم درسي در مدارس جنوب تهران

دانش آموزان منطقه 20 همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد از آموزش محيطي و غير حضوري برخوردار مي شوند.

معاون اجتماعي فرهنگي منطقه 20 در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد شهرداري با همکاري آموزش و پرورش و ساير دستگاههاي زيربط در راستاي آموزش حقوق و تکاليف شهروندي به دانش آموزان تمهيداتي را انديشيده اند که سبب ارتقا سطح خدمات فرهنگي، اجتماعي، ورزشي و بهداشتي به محصلان خواهد شد.
وي به فعاليتهاي اداره آموزش شهروندي با عنوان آموزش محيطي اشاره کرد و افزود: استفاده از تمام ظرفيت هاي تبليغات محيطي اعم از تابلوهاي پرتابل، تلويزيون هاي شهري، عرضه گل ها و.... جهت تبريک آغاز سال تحصيلي جديد و اطلاع رساني براي پيام هاي آموزشي، تربيتي در معابر و خيابان هاي اطراف مدارس با عنوان بازباران طي دو هفته اخير صورت گرفته است.
غفوري در ادامه تصريح کرد: آموزش غير حضوري از قبيل تهيه و توزيع اقلام آموزشي شهروندي در قالب بروشور، سي دي، کتابچه هاي آموزشي با موضوعات اصلاح رفتار شهروندي در مدارس منطقه، انجام نقاشي هاي ديواري با موضوعات علم و دانش و پيام هاي آموزش شهروندي با موضوعات بازيافت آشنايي با علائم راهنمايي و رانندگي، زيست محيطي همچنين تهيه سبد فرهنگي و لوازم التحرير براي دانش آموزان بي بضاعت با حفظ کرامت و شان اجتماعي و اجراي تئاتر با موضوعات آموزش شهروندي در مدارس از ابتداي مهر تا 7 مهر ماه از ديگر برنامه هايي است که اين معاونت با همکاري اداره آموزش شهروندي در طرح استقبال از مهر برگزار مي کند .
معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 20 اظههار داشت: با همکاري اداره سلامت منطقه دورره هاي آموزشي سلامت محور با موضوعات بهداشت فرد و جمعي و آشنايي با بيماري ها در نظر گرفته شده تا در راستاي ارتقا سطح آگاهي دانش آموزان در مدارس برپا شود.
غفوري در پايان خاطر نشان کرد: پاکسازي محيط اطراف مراکز آموزش از افراد آلوده به آسيب هاي اجتماعي وسايل آلوده از ديگر اقداماتي است که از 15 شهريور آغاز شده و تا پايان سال تحصيلي به طور مداوم صورت مي گيرد.
شايان ذکر است چاپ و نصب پوستر و بنر با موضوع خوش آمد گويي آغاز فصل درس و يادگيري را مي توان از ديگر اقداماتي برشمرد که با هدف تغيير سيماي بصري در اطراف مدارس در طرح استقبال از مهر صورت گرفته است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار