از ابتدای ماه جاری؛

مشتريان سايپا حق انتخاب نوع بیمه نامه را دارند

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا از انتخاب بيمه شخص ثالث توسط مشتريان گروه خودروسازي سايپا از اول مهرماه سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بنابه گفته معاون بازاریابی سایپا ،طبق توافق به عمل آمده با سازمان حمايت از مصرف كننده، مشتريان محصولات سايپا  از اول مهرماه  مي توانند بيمه گر شخص ثالث خودروهاي خود را انتخاب كنند.

 گرمان اظهار داشت: گروه خودروسازي سايپا رضايت خريداران خودرو را به عنوان يك اصل مهم در دستوركار قرار داده و به همين منظور اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كرده تا در صورت تمايل، آن ها بتوانند بيمه گر شخص ثالث خودرو را خودشان انتخاب كنند.

وي افزود: سايپا خود را مكلف مي داند كه در انتخاب بهترين شركت بيمه با در نظر گرفتن شاخص هايي همچون تعدد و توزيع مناسب مراكز ارزيابي و پرداخت خسارت و خدمات پشتيباني شركت هاي بيمه در سراسر كشور، كيفيت ارائه خدمات صدور و خسارت و نرخ شكايات مرتبط دست مشتريان را در انتخاب بيمه گر باز بگذارد.

وي شاخص هاي ديگري همچون شيوه پذيرش ريسك حاصل از خسارت هاي بيمه شخص ثالث و تخصص در رشته هاي خاص بيمه اي را از ديگر موارد مورد نظر انتخاب شركت بيمه اي دانست و گفت: گروه خودروسازي سايپا همواره تلاش كرده تا رضايت خريداران خودرو را فراهم سازد.

گرمان خاطرنشان كرد: به منظور رعايت حقوق و افزايش رضايتمندي و حق انتخاب مشتريان، سامانه انتخاب شركت بيمه در هنگام ثبت نام خودرو براي خريداران راه اندازي شده و از اين پس مشتريان با مراجعه به اين سامانه و يا در نمايندگي هاي فروش در سراسر كشور مي توانند بيمه شخص ثالث خود را از ميان شركت هاي طرف قرار داد گروه خودروسازي سايپا انتخاب كنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار