همدان؛ آماده میزبانی از رقابتهای وزنه برداری جوانان کشور

رئیس هیات وزنه برداری همدان: تنها مشکل نبود اسپانسر است

رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کشور درحالی از هفتم مهر ماه در همدان آغاز می شود، که هیات وزنه برداری این استان از چند روز قبل تدارک لازم را برای میزبانی شایسته پولادمدارن جوان سراسر کشور دیده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کشور درحالی از هفتم مهر ماه در همدان آغاز می شود، که هیات وزنه برداری این استان از چند روز قبل تدارک لازم را برای میزبانی شایسته پولادمدارن جوان سراسر کشور دیده است.

منوچهر رضاخانی، رئیس هیات وزنه برداری همدان با بیان اینکه دغدغه اصلی آنها تامین خوابگاه برای ورزشکاران و مسئولان اجرایی رقابتها بوده است،یکی از بزرگترین مشکلات همدان نداشتن خوابگاه است، چراکه خوابگاه اداره کل ورزش و جوانان استان در اختیار تیم های رده های سنی مختلف پاس قرار دارد. با این حال با کمک اداره کل آموزش و پرورش استان یک خوابگاه 150 نفری را برای ورزشکاران و مربیان درنظر گرفته ایم و داوران را نیز در خوابگاهی جدا اسکان خواهیم داد. البته اگر نیاز به خوابگاه های بیشتری باشد رایزنی های لازم برای برای اسکان 100 نفر دیگر صورت پذیرفته و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

این داور بین المللی کشورمان با گلایه از برخی شرکت های خصوصی همدان که برای برگزاری رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور قول همکاری داده بودند، افزود: چند شرکت به ما قول همکاری دادند اما الان خبری از آنها نیست و این کار ما را اندکی دشوار کرده است. ما رایزنی های خوبی برای پخش تلویزیونی رقابتها انجام دادیم اما متاسفانه تا به امروز هیچ اسپانسری پیش قدم نشده که این موضوع می تواند به محدود شدن زمان پخش رقابتها بیانجامد.

رضاخانی درمورد سطح آمادگی تیم وزنه برداری همدان نیز خاطرنشان کرد: وزنه برداران جوان همدانی چیزی در حدود 2 ما برای این رقابتها در اردو بوده اند و خوشبختانه با تلاش های مربی باتجربه ای چون مدد نصیری در شرایط مطلوبی از آمادگی قرار دارند. ما در چند وزن چشم به کسب مدال طلا دوخته ایم و امیدواریم بتوانیم پس از چند سال یکی از سکوی اول تا سوم کشور را از آن تیم همدان کنیم.

رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور طی روزهای 7 تا 11 مهر ماه در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار