پلیس ها گیشه را توقیف کردند+ تصاوير

فیلم "پایان بازی" صدرنشین جدول فروش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آي ام دي بي، فیلم "پایان بازی" در اولین هفته اکران خود توانست با فروش 13 میلیون دلاری در صدر جدول پرفروشترین های این هفته قرار گیرد.
گارگردانی و نویسندگی این فیلم را "دیوید ایر" برعهده داشته است. از بازیگران حاضر در این فیلم می توان به: جیک گایلنهال، مایکل پنا و آنا کندریک اشاره کرد.

خلاصه داستان: دو پلیس جوان پس از توقیف انبار پول و اسلحه یک باند تبهکار در خطر مرگ قرار می گیرند.

"خانه ای در انتهای خیابان" در اولین هفته اکران خود توانست با فروش 13 میلیون دلاری در رتبه دوم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گیرد.
گارگردان: مارک توندریا
نویسنده: دیوید لوک کا و نویسنده داستان: جاناتان موستو
بازیگران: جنیفر لارنس، ایزابل شو و ماکس ثیروث...

خلاصه داستان: داستان اين فيلم از آنجا شروع مي‌شود كه لارنس و خانواده‌اش به خانه‌اي جديد نقل مكان مي‌كنند و متوجه مي‌شوند كه خانه‌ي مذكور محل قتلي وحشتناك بوده است،خيلي زود اتفاقاتي ماوراي طبيعه رخ مي‌دهد.

"مشکل با کرو" در اولین هفته اکران خود توانست با فروش 12.7 میلیون دلاری در رتبه ی سوم جدول پرفروشترینه ای این هفته قرار گیرد.
گارگردان: رابرت لورنز
نویسنده: رندی برون
بازیگران: کلینت ایستوود، امی آدامز و جان گودمن...

خلاصه داستان: در فیلم سینمایی «مشکل با کرو»، کلینت ایستوود نقش یک بازیکن پیشکسوت و بازنشسته بیسبال را بازی می کند که تصمیم می گیرد به همراه دخترش به مسافرت برود.

"درجستجوی نمو" در دومین هفته اکران خود توانست با فروش 9.45 میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 30 میلیون دلار برساند و در رتبه ی چهارم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گیرد.
گارگردان: اندرو استنتون با همکاری "لی اونکریچ"
نویسنده: اندرو استنتون
صدا پیشگان: آلبرت بروکس، الن دگرنس و الکساندر گولر.

خلاصه داستان: داستان فیلم در مورد یک دلقک‌ماهی به نام مارلین است که در مورد پسرش نمو زیادی حساس است و او را در اقیانوس گم می‌کند و درپی آن با کمک ماهی به نام دوری به جستجوی نمو می‌پردازد. به تدریج و پس از یافتن نمو او متوجه می‌شود که نباید آنقدر مته به خشخاش بگذارد.

"رزیدنت اویل: مجازات" در دومین هفته اکران خود توانست با فروش 6.7 میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 33.5 میلیون دلار برساند و در رتبه ی پنجم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گیرد.
گارگردان ونویسنده: پل دبلیو اس اندرسون
بازیگران: میلا جووویچ، میشل رودریگویز و سینا گویلوری


خلاصه داستان: آلیس همچنان در حال مبارزه با كمپاني آمبرلا است تا سازنده ی ويروس شيطان مقيم را متوقف کند.../ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار