آرشیوی از نغمه ها و سروده های دفاع مقدس در سایت رادیو تهران

سایت شبکه رادیویی تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به جمع آوری آرشیوی از اخبار، آواها، نغمه ها و سروده ها ی دفاع مقدس نموده که توسط شنوندگان قابل دانلود است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سایت شبکه رادیویی تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به جمع آوری آرشیوی از اخبار، آواها، نغمه ها و سروده ها ی دفاع مقدس نموده که توسط شنوندگان قابل دانلود است.
شنوندگان شبکه رادیویی تهران با مراجعه به سایت  radiotehran@irib.ir  می توانند از آواها، سروده ها و آوازهای به یادماندنی 8 سال دفاع مقدس بهره مند شوند. از برنامه های تدارک دیده شده در سایت رادیو تهران به مناسبت این هفته می توان به امکان دانلود فایل صوتی شهید مرتضی آوینی، آواهای دفاع مقدس صادق آهنگران، آواهای صوتی دفاع مقدس با مداحی سید حسین موسوی و دیگر آثار به یادمانی آن روزها اشاره داشت.
برنامه های متنوعی همچون "بابای ناز زهرا"، "یادت بخیر آن سال ها"، "قصه یک کانال با هشت سال دفاع مقدس" و اطلاع رسانی و اخبار ویژه برنامه های این هفته شبکه رادیو تهران در این سایت تهیه و بارگذاری شده است.
مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره 5 - 30000956 و یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز مطرح نمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.