نوروزي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

توهين‌هاي "جوانفكر" به نهاد‌هاي رسمي ادامه دارد/ درخواست واخواهي خود را ارائه كرده‌ام

مدير سايت خبري فردا گفت: با وجود محكوميت قطي جوانفكر و اعلام حكم حبس وي از سوي دستگاه قضايي كشور، اقدامات مجرمانه وي هنوز در روزنامه ايران ادامه دارد.

سجاد نوروزي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با تایید حكم 91 روز حبس از سوي دادگاه  مطبوعات درخصوص شكايت جوانفكر عليه وي اظهار داشت: طی حکمی که به بنده ابلاغ شده، اینجانب محکوم به 91 روز حبس تعزیری شده‌ام؛ حکمی که از هر حیث با مطالعه سوابق حقوقی پرونده‌های مشابه متفاوت است.
 
مدير سايت خبري فردا ادامه داد: مطلب منتشر شده در سايت فردا، مربوط به شكايت صنفي تعدادي از خبرنگاران روزنامه ايران بود كه به دليل اعتماد به اين سايت مطالبه خود را از طريق اين رسانه خبري مطرح كردند.

وي افزود: سوال اينجاست كه چگونه انتشار شکوائیه صنفی تحریریه روزنامه ایران در سايت فردا، چنین مجازاتی را در پی دارد اما هتاکی هر روزه و اهانت به نهادهای رسمی نظام در روزنامه ایران که به‌صورت مداوم و هر روزه پیگیری می‌شود با برخوردهاي قاطعانه اين چنيني مواجه نمی‌شود.
 
نوروزي با اشاره به محكوميت قطعي علي‌اكبر جوانفكر تصريح كرد: با وجود محكوميت قطي جوانفكر و اعلام حكم حبس وي از سوي دستگاه قضايي كشور، اقدامات مجرمانه وي هنوز در روزنامه ايران ادامه دارد.

وي با بيان اينكه تهمت‌زني و نشر اكاذيب در مورد فعاليت بنده  توسط روزنامه ايران ادامه دارد، گفت: اهالي رسانه با سوابقم آشنايي كامل دارند و "روزنامه‌نگار مشهور اصلاح‌طلب" خطاب كردن بنده، طنز مضحكي است كه با تعجب همكاران رسانه‌اي مواجه شده است.

اين فعال رسانه‌اي تصريح كرد: اين مساله نشان مي‌دهد رويه ثابت جريان انحرافي تهمت‌زني و شانتاژ شبه مطبوعاتي است و اگر جوانفكر ثابت كرد كه بنده حتي براي يك روز و يك ساعت عضو روزنامه و يا سايت غير اصولگرا بوده‌ام از تمام فعاليت‌هاي مطبوعاتي‌ام كناره‌گيري مي‌كنم و در غير اين صورت پيگيري حقوقي خود را تا اثبات كذب بودن مساله ادامه خواهم داد.

مدير سايت فردا خاطرنشان كرد: راي دادگاه به دليل عدم دريافت ابلاغيه توسط بنده، به صورت غيابي صادر شده كه صبح امروز درخواست واخواهي را به دادگاه ارسال كرده‌ام.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار