بوشهر/

بانک مهر بسیجیان شهرستان جم افتتاح شد

در آیینی باشکوه با حضور بسیجیان و مسئولان، بانک مهر بسیجیان شهرستان جم افتتاح شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مدیرکل موسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر صبح امروز در مراسم افتتاح شعبه بانک مهر اقتصاد در شهرستان جم اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس امری بسیار ارزشمند و مهم است.

عبدالرضا شاکر با بیان اینکه جنگ تحمیلی بر افتخار و اقتدار ایران اسلامی در جهان افزود یادآور شد: افتخارات امروز ایران اسلامی مرهون دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل موسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی به مدت هشت سال به طول انجامید و بر افتخار و اقتدار ایران اسلامی در جهان افزود که با رشادت دلیر مردان ایران زمین مانع تحقق اهداف دشمن شد و سزاوار است به این قشر ایثارگر خدماتی ارائه شود.

وی در ادامه بر ضرورت تبیین ناگفته‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و اذعان داشت: هشت سال دفاع مقدس ناگفته‌های بسیار زیادی دارد که اگر بازگو شود می‌توان از آن کتاب‌های بسیاری نوشت و امروز تاسیس موسسه مالی و اعتباری مهر با هدف مقدس ارائه خدمات به ایثارگران بزرگوار است.

شاکر بیان کرد: موسسه مالی و اعتباری مهر از سال 72 با عنوان صندوق قرض‌الحسنه بسیجیان کار خود را آغاز کرد که سپس به‌عنوان بانک مهر اقتصاد مطرح و تغییر نام یافت و با اعتباری معادل یکصد میلیارد تومان آغاز به کار کرد.

وی افزود: بانک مهر از سال 89 اقدام به پیش فروش سهام کرده و با دو هدف یکی تحقق رعایت بانکداری اسلامی و دیگری بانکداری الکترونیک کار خود را دنبال می‌کند.

شاکر در ادامه به شمردن امتیازهای این موسسه پرداخت و گفت: این شعبه در شهرستان جم پانزدهمین شعبه در سطح استان بوشهر است.

بر اساس این گزارش، صبح امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور مدیر کل موسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر و همچنین مسئولان شهرستان و جمعی از بسیجیان در نمازخانه ناحیه مقاومت شهرستان جم مراسم افتتاح شعبه این بانک برگزار شد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، بسیجیان ، بانک مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.